Annons

Billigast hemsidan

Produkter
(logga in för att koppla)

colour

Avslutat medlemskap
Hej jag undrar om det är någon som vet en säker hemsida som är billig.
Den kan vara utländsk också men helst svensk.
Objektivet jag är ute efter är ett Nikon 70-300 f/4,5-5,6G AF-S VR.
Är det någon som vet någon sida man kan lita på eller ska man lita på någon på blocket?
Det finns ju en risk att objektivet är trasigt, att de inte kommer etc.

Du har kollat prisjakt va?

Om du kollar på blocket så kan du ju hitta objektet i ditt län och åka och kolla på det.

Yepp, kollat prisjakt dock finns inget på blocket i kalmar.

Kolla angränsande län också (om du kan tänka dig att åka några mil dvs).
4700 kostar objektivet att köpa nytt från sverige, jag tror inte att du kommer undan mycket billigare (förutom beg).
Problemet är att de som köpte objektivet för några år sedan och vill sälja det nu är att de köpte det för kanske 7-8000 och vill ha kanske 4000 kr nu, men då kan du ju lika väl få ett nytt objektiv med garanti.

/Hannes

Enda problemet med cameranu är det suveräna servicen - om man inte fattat att man ska be om leverans där man faktiskt kommer att befinna sig när UPS vill leverera, vilket enligt min erfarenhet är 2 dygn efter beställning. Posten sverige har en del att lära om logistik.

Enda problemet med cameranu är det suveräna servicen - om man inte fattat att man ska be om leverans där man faktiskt kommer att befinna sig när UPS vill leverera, vilket enligt min erfarenhet är 2 dygn efter beställning. Posten sverige har en del att lära om logistik.

Fattar inte..

Ok ska uttrycka mig mer entydigt. Cameranu har enligt min uppfattning en god och snabb service. Se bara till vid beställning att du som leveransadress anger en lokal där du, eller någon du litar på, är anträffbar vid leveranstidpunkten. (Så att du inte måste lämna jobb/eller vad nu kan handla om för att invänta budfirman, som aldrig anger när på dagen leveransen kommer att ske).

Ok ska uttrycka mig mer entydigt. Cameranu har enligt min uppfattning en god och snabb service. Se bara till vid beställning att du som leveransadress anger en lokal där du, eller någon du litar på, är anträffbar vid leveranstidpunkten. (Så att du inte måste lämna jobb/eller vad nu kan handla om för att invänta budfirman, som aldrig anger när på dagen leveransen kommer att ske).

Okej nu hänger jag med i svängarna.
Så det är en bra sida då? de finns ingen risk att de fastnar i tullen?

Har handkat vid två tillfällen, är ju inom EU så tullen är knappast ett problem.

Okej bra det finns väll ingen risk att det är några kopior?
Låter kanske lite jobbig nu men vill vara på den säkra sidan istället för att få hem några skit prylar.

Jag kan rekommendera CameraNu.nl Bra priser (men jämför, det skiljer inte mycket på allt), snabb service (leverans till dörr med UPS) och lättförstålig hemsida.
Jag köper annars helst på Cyberphoto.se men på det objektiv jag köpte nu skiljde det för mycket. 4100 inkl allt (kortavgift och frakt) istället för 5500 på Cyberphoto.

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto