Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
billig diafilm
- Trådstartare jojje2
- Start datum
Sinuslinus
Aktiv medlem
Jag skrev till:
Fuji: [email protected] , Försäljningschef på fotoavdelningen.
Ni kan ju också prova [email protected] så att inte Håkan blir bombad av tiggare.
Kodak Hittade även formuläret som jag använde hos Kodak:
http://www.kodak.se/cgi-bin/webIntlFeedback.pl?country=SE&language=sv&survey=FEEDBACK
Glöm inte att skriva namn och adress
Lycka till
/Linus
Fuji: [email protected] , Försäljningschef på fotoavdelningen.
Ni kan ju också prova [email protected] så att inte Håkan blir bombad av tiggare.
Kodak Hittade även formuläret som jag använde hos Kodak:
http://www.kodak.se/cgi-bin/webIntlFeedback.pl?country=SE&language=sv&survey=FEEDBACK
Glöm inte att skriva namn och adress
Lycka till
/Linus
jojje2
Aktiv medlem
kodak
Jag fick en Kodachrome 64 av kodak förra veckan. En fotohandlare i Uppsala sa att när man köper en sådan film så ingår framkallning.
I filmasken fanns det en fotopåse som ska skickas till järfälla med den färdiga rullen.
Min fråga är:
Kommer jag, som har fått en rulle från kodak, också att få gratis framkallning, eller registreras serienummret på rullen, när man köper den för framkallning? Ingår ramning i framkallningen?
/J
Jag fick en Kodachrome 64 av kodak förra veckan. En fotohandlare i Uppsala sa att när man köper en sådan film så ingår framkallning.
I filmasken fanns det en fotopåse som ska skickas till järfälla med den färdiga rullen.
Min fråga är:
Kommer jag, som har fått en rulle från kodak, också att få gratis framkallning, eller registreras serienummret på rullen, när man köper den för framkallning? Ingår ramning i framkallningen?
/J
Sinuslinus
Aktiv medlem
"Råfilmen kostar 960 kronor (48kr/st) och den färdig laddade kostar 1080kr(54)kr/st. Dvs att det kostar 6 kronor rullen att få filmen laddad. Fujiladdad Velvia kostar 10-pack 650 kronor (65kr/st)."
Citerar mig själv ifrån diskussion Billig Diafilm 2 angående Photax priser på Velvian.
Så frågan är om det är värt att spara 6 kr per rulle att ladda filmen själv.
Citerar mig själv ifrån diskussion Billig Diafilm 2 angående Photax priser på Velvian.
Så frågan är om det är värt att spara 6 kr per rulle att ladda filmen själv.
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Och sen får man väl räkna på visst spill i början och i slutet av varje rulle man laddar?