Det handlade ifs bara om att dom tog £67 ist för £46... inte så mycket pengar men när dom har sagt en sak så ska det vara så...
Hade kunnat godtaga det om inte mannen jag talade med sa att jag inte hade något bevis på att jag fått det priset... att jag inte hade något namn... att jag inte visste HANS namn...
Då blev jag sur... när han sedan erbjöd mig två filmrullar så blev jag ännu argare... och när han sa att det inte fanns någon möjlighet till återbetalning för att det redan gått genom ekonomiavdelningen så blev jag asförbannad!!!
Dom vägrade att skicka objektivet till mig och sedan så kom vi överens om att dom skulle ta ut den nya delen och sätta i den gamla... återbetala mig fullt (inte för att jag skulle kunna laga det billigare någon annan stans men ändå...) och jag sa att om dom gjorde det fort så kunde den skickas till England och om dom tog lite tid så behövde den gå till Stockholm... Inga problem sa tjejjen jag talade med (den ena av två kvinnliga anställda)...
Hon fick min adress och allt...
Sedan så ringde jag dit och undrade vart den var... Då sa Mr Till att den inte kunde skickas hit... det var för dyrt... Så antingen kunde jag acceptera priset som det var och få den skickad... eller så skulle dom ta ur delen och kräva mig på £20 för att få den hitskickad...
Då ringde jag Canon UK... dom ordnade allt och jag ska få pengar tillbaka och optiken är på väg hit
Fast nu så går det tydligen segt pga flygkrasherna...
Men intressant är det...
Vi bråkade med varandra sen i Maj... och först nu så har jag fått rätt...