Annons

Billig bröllopsfotograf sökes!

Produkter
(logga in för att koppla)

thesemajesticpines

Aktiv medlem
Hej
Jag söker en fotograf till vårt bröllop som är något erfaren med bröllop eller har fotat bröllop innan men inte tar stört mycket i betalt.
Jag säger inte att bilderna är värda pengarna men vi har inte världens största budget direkt eftersom jag precis börjat jobba och min fästmö studerar.
Fotografen behöver helst ha varit med en eller flera gånger innan och fotat på bröllop men ändå inte i yrkesklass om ni förstår vad jag menar.
Egentligen kan vi inte ställa några krav alls men om det är någon som är lite bekant med det och är intresserad och skulle kunna tänka sig utmaningen får gärna kontakta mig.
Vi ska sätta oss ner och göra en budget i helgen så ännu vet jag inte vad vi kan ge men kontakta mig så kan vi säkert prata fram något.

Vi har tänkt att ha bröllopet den nionde Juni någonstans Varbergs kommun som ligger ungefär 45 minuter under Göteborg

/Christian

Email: [email protected]

Tack!
 
En erfaren fotograf, eller en fotograf som har fotograferat bröllop tidigare och då kunnat leverera för kunden tillfredsställande bilder tar/har rätt att ta ordentligt betalt. Man får sannolikt även här, precis som i andra sammanhang i livet vad man betalar för (med respekt för er budget).
 
Risken med en ovan fotograf som tar lite betalt = halvbra jobb? Svårt att göra om ett bröllop om bilderna är kassa…
 
mitt råd till dig är att ni tex går in o tittar på bröllopstorget o ser vilken (stil) ni tycker om. Sedan så kontaktar ni dom fotograferna o räcker inte budgeten till så är det bättre att ta 45 min porträtt fotografering av en duktig fotograf än att få dåliga bilder från allt. Lycka till med bröllopet
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.