Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bildsspelsfunktion?
- Trådstartare Graal
- Start datum
Bra förlsag - det vore ju grymt, och lätt att få till också. Det skulle passa bra för just Utställningar - där man vill "simulera" galleribesöket. Sedan efter bildspelet kan man få kommentera helheten.
Det finns säkert några som kan tipsa om riktigt bra bildspelsprogram?
Vi kan ha ett i Flash med ett Javascript-baserad för de som inte vill ha Flash på datorn.
Det finns säkert några som kan tipsa om riktigt bra bildspelsprogram?
Vi kan ha ett i Flash med ett Javascript-baserad för de som inte vill ha Flash på datorn.
Armitage
Aktiv medlem
Bildspelsfunktion låter som en superb idé!
Vad jag gärna skulle se är att man kan söka bilder/fotografer/pooler o.s.v. (man kanske kan använda "Sök bilder"-formuläret?) och få se alla framsökta bilder i ett bildspel. Kanske en knapp längst upp i varje bildpool som öppnar bildspelet?
Om det går att få alternativet helskärmsläge skulle det vara kanon. Jag tänker mig lite som en skärmsläckare som visar framsökta bilder medan man kanske inte ens använder datorn!
Detta vore en jättebra metod för FS att visa bilder för folk som inte orkar sitta och bläddra och leta själv!
Vad jag gärna skulle se är att man kan söka bilder/fotografer/pooler o.s.v. (man kanske kan använda "Sök bilder"-formuläret?) och få se alla framsökta bilder i ett bildspel. Kanske en knapp längst upp i varje bildpool som öppnar bildspelet?
Om det går att få alternativet helskärmsläge skulle det vara kanon. Jag tänker mig lite som en skärmsläckare som visar framsökta bilder medan man kanske inte ens använder datorn!
Detta vore en jättebra metod för FS att visa bilder för folk som inte orkar sitta och bläddra och leta själv!
Jo, men har vi funktionen på alla bilder blir det ju tyvärr inte så mycket kommenterande - bara tittande på bilder.Armitage skrev:
Graal
Avslutat medlemskap
Personligen tänkte jag mig denna funktion som en utställningsvariant där själva bildspelet ska utgöra en helhet och bedömas därefter, inte som en automatisk blädderfunktion för alla bilder. Ett önskemål är också att man kan övertona och att variera tiden på övertoningen. Men det kanske inte går att lösa på ett enkelt sätt?