Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Hampus

Aktiv medlem
Lite önskningar och funderingar...

Först så tycker jag att det är mycket underligt att "Sök medlemmar" visar hur många bilder man laddat upp och inte hur många bilder man har publicerat vilket är betydlig mer intressant.

Som andra grej så skulle jag mycket gärna vilja ha en funktion för att se en viss persons senast uppladdade bilder. Det blir då mycket enklare att se om en viss person laddat upp något nytt (det kan bli tröttsamt att gå igenom alla album).

Som silver eller guldmedlem har du möjlighet att bevaka en särskild bild eller fotograf så att du får ett mail varje gång fotografen lägger upp en bild.

:p

Ja, jag vet, men det är inte alls det jag söker efter. Jag vill kunna gå in till lite vem som helst och kolla de senaste. Vissa vill man ju bara spana in ibland och jag avskyr verkligen att få massa fulmail (jag får nog med mail som det är).

Att det sedan blir en funktion som bara hamnar hos silver/guldmedlemmar har jag inget problem med. Men som det är nu så verkar det ju som det mesta bra med dessa medlemskap (bevakningar av olika slag) hamnar i brevlådan vilket är ren skit.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar