Annons

Bildberättelse

Produkter
(logga in för att koppla)

JohnBj

Medlem
Hejsan, Jag går en fotokurs nu och vi ska göra en bildberättelse/ bildreportage där vi ska dokumentera något med ca 5-10 bilder. Det kan handla om vad som helst typ kattens vardag mm. men jag saknar inspiration till att komma på någon rolig idé, tänkte om någon har något tips vad man kan göra. Det ska inte vara allt för avancerat. // John

Tipset är väl att sätta sig och förbehållslöst skriva ner möjliga idéer med utgångspunkt i vad som finns lättillgängligt runt omkring i ditt liv.Människor som du har tillgång till, företeelser som du kanske tar för givet. Om du har en hobby, utövar en sport eller hur din bästa vän tar sig genom dagen/veckan.
Lycka till!

Gå till stan och stå en stund och titta, på vad som helst. Jag lovar att du kommer att se berättelser framför dina ögon! Strunta i kravet på att det ska vara "skoj" eller "intressant" för ett tag. Det mesta blir intressant, bara man tar sig tid att studera det.

Per.

Tack för tipsen

Tack för tipsen, det blir nog att gå runt lite och försöka kommma på lite ideér, har redan några på gång. Tyvär är kameran på service så jag får avvakta till den är klar

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto