Annons

Bild på medlem

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej gott folk!
Hur kommer det sig att när jag t.ex. skriver något om någon annans bild så syns inte min profilbild? Varför inte?
Dessutom såg jag någon annan vars bild inte syntes...är det något fel eller?
Mvh Eva

Det förefaller vara så att vissa profilbilder inte fungerar i det lilla formatet som visas vid kommentarerna numera. Fenomenet är egentligen inte nytt för det har synts i bloggindexlistan ett bra tag, men nu när bilderna visas på fler ställen blir det tydligare. Möjligen är det så att det är de som bytt profilbild efter något viss datum som drabbas, åtminstone har jag fått känslan av att det är så. Ett tänkbart fel är att den lilla tumnageln helt enkelt inte skapas, men det är en spekulation från min sida.

Du verkar dock ha något annat, eller ytterligare, problem, om du inte mixtrar med profilbilden precis nu, för jag ser inte din ens om jag går in i profilen.

Ja jag bytte profilbild för ett tag sedan men det är ju märkligt eftersom den blivit godkänd då borde den ju synas?
Vad säger ni på Fotosidan då?
Mvh Eva

NU ser jag min nya bild men bara på min egen sida, inte när jag kommenterar andras bilder? Vad är det som är fel? Dessutom märker jag nu att den stora tjocka reklambiten i överkanten är tom, hurra eller? Eller är det bara tillfälligt? Kan man kanske hoppa upp med allt så det inte är helt vitt en tjock kant där eller är jag för krävande?
Mvh

Kollade precis och kan inte se din profilbild alls på din profil. Så helt klart är att något är knas någonstans.

Det är något som är knas med profilbilderna. Jag provade tre olika innan jag fick en att fungera, men jag kan inte se något mönster i varför det inte funkade.

NU ser jag min nya bild men bara på min egen sida, inte när jag kommenterar andras bilder? Vad är det som är fel? Dessutom märker jag nu att den stora tjocka reklambiten i överkanten är tom, hurra eller? Eller är det bara tillfälligt? Kan man kanske hoppa upp med allt så det inte är helt vitt en tjock kant där eller är jag för krävande?
Mvh

Här är info om nyheten med profilsidan, men kort summerat. Du styr själv vad som skall synas där

http://www.fotosidan.se/cldoc/nytt-pa-fotosidan/nytt-utseende-pa-profilsidan.htm

Jo tack men tidigare var där reklam som inte jag kunde ta bort men nu är det en stor vit tom yta, menar du att jag kan sätta dit något som jag vill? Och ang. fotot, är det jag som ska klicka någonstans så mitt lilla foto syns när jag skriver kommentarer om andras bilder? Jag förstår inte?
Mvh Eva

Jo tack men tidigare var där reklam som inte jag kunde ta bort men nu är det en stor vit tom yta, menar du att jag kan sätta dit något som jag vill? Och ang. fotot, är det jag som ska klicka någonstans så mitt lilla foto syns när jag skriver kommentarer om andras bilder? Jag förstår inte?
Mvh Eva

Länka till sidan du pratar om så skall jag kika. Så vi inte pratar om olika saker.

Haha sorry, jag bläddrade aldrig ner sidan så jag såg vad det stod där, såg bara ditt exempel. Men jag hittar ingen knapp man kan klicka på "spara"? har mina nya bilder kommit in, både profilbild och bakgrundsbild nu då?
Mvh Eva

Haha sorry, jag är lite seg, men nu hittade jag en "spara" knapp, den var ju ovanför. Nu återstår bara mysteriet om min bild kommer då jag skriver kommentar på andras bilder, ska testa.
Mvh Eva

Tack jag hittade allt sedan och tjoho nu kommer ju min bild med när jag kommenterar andras bilder också MEN hittade ett annat fel nu. När jag nyss skrev en kommentar till en så står det att jag skrev det för ett år sedan!? Skumt igen alltså!
Mvh

Tack jag hittade allt sedan och tjoho nu kommer ju min bild med när jag kommenterar andras bilder också MEN hittade ett annat fel nu. När jag nyss skrev en kommentar till en så står det att jag skrev det för ett år sedan!? Skumt igen alltså!
Mvh

Det ändrar sig om en stund, men först står det alltid att det var ett år sedan :)

Aha, ok tack då är jag nöjd för idag. Jättekul att man får ha egen bakgrundsbild istället för reklamen! Tack!
Mvh Eva

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar