Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bild på medlem
- Trådstartare Lintott
- Start datum
ztenlund
Aktiv medlem
Det förefaller vara så att vissa profilbilder inte fungerar i det lilla formatet som visas vid kommentarerna numera. Fenomenet är egentligen inte nytt för det har synts i bloggindexlistan ett bra tag, men nu när bilderna visas på fler ställen blir det tydligare. Möjligen är det så att det är de som bytt profilbild efter något viss datum som drabbas, åtminstone har jag fått känslan av att det är så. Ett tänkbart fel är att den lilla tumnageln helt enkelt inte skapas, men det är en spekulation från min sida.
Du verkar dock ha något annat, eller ytterligare, problem, om du inte mixtrar med profilbilden precis nu, för jag ser inte din ens om jag går in i profilen.
Du verkar dock ha något annat, eller ytterligare, problem, om du inte mixtrar med profilbilden precis nu, för jag ser inte din ens om jag går in i profilen.
Lintott
Aktiv medlem
NU ser jag min nya bild men bara på min egen sida, inte när jag kommenterar andras bilder? Vad är det som är fel? Dessutom märker jag nu att den stora tjocka reklambiten i överkanten är tom, hurra eller? Eller är det bara tillfälligt? Kan man kanske hoppa upp med allt så det inte är helt vitt en tjock kant där eller är jag för krävande?
Mvh
Mvh
Photosession
Aktiv medlem
Kollade precis och kan inte se din profilbild alls på din profil. Så helt klart är att något är knas någonstans.
Lintott
Aktiv medlem
Kollade precis och kan inte se din profilbild alls på din profil. Så helt klart är att något är knas någonstans.
Ja det vore ju kul om det blev helt rätt någon gång...
Mvh
NU ser jag min nya bild men bara på min egen sida, inte när jag kommenterar andras bilder? Vad är det som är fel? Dessutom märker jag nu att den stora tjocka reklambiten i överkanten är tom, hurra eller? Eller är det bara tillfälligt? Kan man kanske hoppa upp med allt så det inte är helt vitt en tjock kant där eller är jag för krävande?
Mvh
Här är info om nyheten med profilsidan, men kort summerat. Du styr själv vad som skall synas där
http://www.fotosidan.se/cldoc/nytt-pa-fotosidan/nytt-utseende-pa-profilsidan.htm
Lintott
Aktiv medlem
Jo tack men tidigare var där reklam som inte jag kunde ta bort men nu är det en stor vit tom yta, menar du att jag kan sätta dit något som jag vill? Och ang. fotot, är det jag som ska klicka någonstans så mitt lilla foto syns när jag skriver kommentarer om andras bilder? Jag förstår inte?
Mvh Eva
Mvh Eva
Jo tack men tidigare var där reklam som inte jag kunde ta bort men nu är det en stor vit tom yta, menar du att jag kan sätta dit något som jag vill? Och ang. fotot, är det jag som ska klicka någonstans så mitt lilla foto syns när jag skriver kommentarer om andras bilder? Jag förstår inte?
Mvh Eva
Länka till sidan du pratar om så skall jag kika. Så vi inte pratar om olika saker.
afe
Aktiv medlem
Tack jag hittade allt sedan och tjoho nu kommer ju min bild med när jag kommenterar andras bilder också MEN hittade ett annat fel nu. När jag nyss skrev en kommentar till en så står det att jag skrev det för ett år sedan!? Skumt igen alltså!
Mvh
Det ändrar sig om en stund, men först står det alltid att det var ett år sedan