Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bidrag till Jordbävningskatastrofen

Produkter
(logga in för att koppla)
Det kan du ju tycka Ale. Men har du skänkt några pengar? Eller har du inte gjort det? De är faktiskt det som gör verklig skillnad för de drabbade.

/Jens

-Ale skrev:
Nej men det här var väl ändå en fotosida? visst är det en hemsk katastrof men nu går det ju till överdrift .
mvh Ale

Lustigt... Tror inte att du hade lagt den kommentaren om du eller någon släkting/vän drabbats. Du vet att det faktiskt går att undvika trycka på länkar som går till inlägg som rör ämnen man inte orkar bry sig om.

Bildgava

London ar en dyr stad och jag har inte jattemycket pengar. Men vad jag har ar flera hundra bilder i A4 och A3. Jag tog en bunt bilder och gick till mitt lokala rodakorskontor har i London. Idag, ett par dagar senare har alla bilder blivit salda for ca 30-40£ styck. Man behover inte ha pengar for att gora nagot.

Re: Bildgava

Jonasborg skrev:
London ar en dyr stad och jag har inte jattemycket pengar. Men vad jag har ar flera hundra bilder i A4 och A3. Jag tog en bunt bilder och gick till mitt lokala rodakorskontor har i London. Idag, ett par dagar senare har alla bilder blivit salda for ca 30-40£ styck. Man behover inte ha pengar for att gora nagot.

Bra gjort! Det är kanon om alla hjälper till på de sätt som de kan! :)

Har satt in lite hos RK och lite hos Radiohjälpen. Det ena i form av en gåva till en bekant som fyller år. Hoppas det blir en uppskattad gåva...

bildjournalisten skrev:
Jag och min sambo har satt in pengar till Röda Korset. Mina tankar finns också med de drabbade, hela tiden. Jag är nog lite väl blödig, det blir ju en liten gråtstund då och då.

Var rädda om er och ett gott nytt år!!

Jessica, det är inte "blödigt" att gråta, speciellt inte nu. Det tyder mer på empati och omtanke. Tror att vi är fler som gråter en skvätt än de som inte gör det.

Gott nytt år till er också.

/Arne

, mkt välformulerat roger !

visst är det en mkt hemsk katastrof och jag ursäktar om folk tog till sig mitt inlägg men vad jag syftade på var att fotosidan och detta forum ändå skall vara fotorelaterat - precis som det står för förklarningen till detta forum , eller är det fotorelaterat att propagera för insamling`?. obs karin , hur vet du att jag inte är anhörig?

mvh Ale

Senast ändrad:
Om jag minns rätt så låg den här tråden på "Fritt forum" först men flyttades hit för att den skulle synas på förstasidan.
Och Ale, om det nu kommer in några extra kronor till Röda korset/Radiohjälpen etc. på grund av att det uppmanas till det här så tycker jag att det är värt det. Varenda krona är ju viktig.

/A\

-Ale skrev:
visst är det en mkt hemsk katastrof och jag ursäktar om folk tog till sig mitt inlägg men vad jag syftade på var att fotosidan och detta forum ändå skall vara fotorelaterat - precis som det står för förklarningen till detta forum , eller är det fotorelaterat att propagera för insamling`?

I "Fritt Forum" kan allt diskuteras. Möjligtvis skulle denna diskussion ligga där men vad spelar det för roll nu. Viktigare att hjälpa offren och anhöriga.

Min flickvän bor för närvarade i Thailand (,på "rätt" sida). Skickar pengar till henne och så ger hon till nationella organisationer där nere.

Ni kan tro att pulsen steg innan jag fann ut af vilket område som hade drabats, och hur det gått med henne.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar