jensohlsson
Aktiv medlem
Det kan du ju tycka Ale. Men har du skänkt några pengar? Eller har du inte gjort det? De är faktiskt det som gör verklig skillnad för de drabbade.
/Jens
/Jens
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
-Ale skrev:
Nej men det här var väl ändå en fotosida? visst är det en hemsk katastrof men nu går det ju till överdrift .
mvh Ale
-Ale skrev:
Nej men det här var väl ändå en fotosida? visst är det en hemsk katastrof men nu går det ju till överdrift .
mvh Ale
Jonasborg skrev:
London ar en dyr stad och jag har inte jattemycket pengar. Men vad jag har ar flera hundra bilder i A4 och A3. Jag tog en bunt bilder och gick till mitt lokala rodakorskontor har i London. Idag, ett par dagar senare har alla bilder blivit salda for ca 30-40£ styck. Man behover inte ha pengar for att gora nagot.
bildjournalisten skrev:
Jag och min sambo har satt in pengar till Röda Korset. Mina tankar finns också med de drabbade, hela tiden. Jag är nog lite väl blödig, det blir ju en liten gråtstund då och då.
Var rädda om er och ett gott nytt år!!
-Ale skrev:
visst är det en mkt hemsk katastrof och jag ursäktar om folk tog till sig mitt inlägg men vad jag syftade på var att fotosidan och detta forum ändå skall vara fotorelaterat - precis som det står för förklarningen till detta forum , eller är det fotorelaterat att propagera för insamling`?
-Ale skrev:
obs karin , hur vet du att jag inte är anhörig?
mvh Ale