rapp
Aktiv medlem
Är på semester med min flickvän i södra landsdelarna. Besökte Göteborg igårkväll, shoppade lite i nordstan, och gick sedan på "Bamboo", en mongolisk restaurang. Bilen stod parkerad på etage nr fem i nordstans parkeringshus. När vi mätta och belåtna kom till bilen vid 23.30 tiden blev vi inte belåtna mer, för båda dom små bakrutorna på saab 9000:s passagerardörrar var krossade, skjortor & byxor från dressman + några nya sandaler för 380- var borta, dock inte HENNES nya sandaler. Och värst av allt, min HBL 500EL/M med ett distagon 60mm/3,5 i en liten ryggsäck under framsätet var VÄCK...plus femton rullar film. Och en gammal sekonic ljusmätare. Går det att få ut på hemförsäkringens reseförsäkring? Eller måste man som turist dra med hela bohaget in på krogen?:-((
Miste min oskuld genom våldtäkt här, har aldrig blivit bestulen förr, kan inte bolagen regler alls. Är det någon här som gjort samma trista erfarenhet och kan dela med sig av sin kunskap?
Miste min oskuld genom våldtäkt här, har aldrig blivit bestulen förr, kan inte bolagen regler alls. Är det någon här som gjort samma trista erfarenhet och kan dela med sig av sin kunskap?