ANNONS
Annons

Beställning från NY-Camera...

Produkter
(logga in för att koppla)

Milo

Aktiv medlem
Hallåj...

Beställde lite grejer från NY-camera för en månad sedan....nu...mailar dom mig och säger att
faxa bara över kontokorts nr'et så skickar vi
dina prylar....är det någon som kan gå i god för att det "bara" är att faxa k nr'et på följande mail???

------Hi Patrik, here we are again.

We are now ready to ship your order.

The best way to pay for this will be by credit card. For smaller orders we still have to add a fee of EUR 10,- for cash on delivery. Please let me know if credit card will be possible for you?!
You can fax your credit card number, to my attention, on 0049 2382 853434.

Looking forward to hearing from you,
Best regards,
Michaela Fuest,
Your New York Camera Team. -----------

Verkar det riktig????

Patrik

Om du hade läst på ordentligt så finns informationen om leverans och betalning på deras sida hur du ska gå till väga.Dom har väl antagligen väntat på ett fax från dig.
Postförskott är ju en lösning men räkna med att svenska posten lägger på ca: en hundring också..
mvh/Gunte..

e-kort?

Själv skulle jag använda mitt e-kort. Suveränt sätt att betala. Kostnadsfritt för den som har banken via internet. I a f med min bank (FSB).

Då genereras ett kortnummer som gäller EN mottagare på EN maxsumma som du anger, i EN månad.

Suveränt!

Har använt det många gånger för internationella köp.

Håller med Magnus.. använder själv mitt e.kort när jaghandlar över nätet både i sverige och i andra länder.
Då finns det ingen risk för att man "blir av" med mer pengar än just den summan man själv valt att handla för.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar