Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Beställa kopior digitalt

Produkter
(logga in för att koppla)
Enligt senaste digitalfoto är de inte bara billigast, utan även bäst... ska testa dem vid tillfälle. Hade inte hört om dem innan jag läste testen...

ah, där ser man :)

Såg att de hade ett test-erbjudande. Jag skickar iväg ett par bilder så meddelar jag resultatet sen.
 
Re: Re: Re: Re: VFSL har 100-pack för 150-175:--

HDFS) (KGS skrev:
Jo, men då slog jag i taket när jag försökte ladda upp 100 bilder för att utnyttja erbjudandet.
Jag har inte ens funderat på att använda erbjudandet däremot har jag också slagit i taket vilket resulterat i att jag behövt beställa bilder i paket om ca 70 åt gången när jag haft ett par hundra bilder att kopiera. Även om det inte stört mig massor kändes det som ett lite bakvänt arbetsflöde att dra iväg en beställning (2kr/bild är ok för mig), ta bort de beställda bilderna och tanka upp nästa batch.
Det hade varit smartare av dem att låta folk gå över 250MB-spärren tillfälligt och plocka bort de bilder som är uppladdade utöver maxgränsen efter ett dygn eller så (när man hunnit beställa).
 
Jag har inte haft några problem att beställa 100 bilder från VSFL. Det har funkat alldeles utmärkt. Fick några förstoringar idag. De hade precis de färger jag ville ha, vilket jag faktiskt inte fick hos min fotohandlare.

Men även jag ska pröva olika labb för att testa dem och se vad det kan ge.
 
Jag har beställt bilder från www.colormailer.com ett par gånger och tycker dom håller en sjyst kvalitet i förhållande till sitt pris. Och dom har någon form av erbjudande så gott som hela tiden, på förstoringar, många ex etc.

Har bara beställt 2-3 gånger so far, men har alltså varit nöjd med resultatet än så länge. Förutom en enda bild förresten - min "tricity"-bild här på FS som blev brun/grön istället för svart/blå :-/

Nåja, det var mitt tips iaf :)

Saknar tjänsten SnapSend...
 
Där ser man, skickade just iväg ett par tjog bilder till Korthuset.se som jag är riktigt nöjd med...
 
Laddade upp 200st bilder till vsfl för 1v sedan (Sibas 150kr erbjudande) utan problem.

Tog en stund eftersom det blev 199mb men funkade felfritt.

Edit; XP SP2 + IE (fick byta från Firefox för tillfället)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.