Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Belysning i arbetsrummet
- Trådstartare laha
- Start datum
Johan mårtensson
Aktiv medlem
Problemet tror jag är dina 2 sista ord
Här finns endel.
Här finns endel.
LED panel 60x120cm 5000K Ra95 90W
LED panel för rum med krav på korrekt färgåtergivning, tex som betraktelseljus. LED panelen ger ett jämnt, bländ- och flimmerfri ljus. Uppfyller kravet för betraktelseljus Färgtemperatur 5000K & färgåtergivning (CRI/Ra) över 95 Tillval: Intyg över färgkorrekthet Levereras med drivdon 5 års...
sirled.se
laha
Aktiv medlem
Problemet tror jag är dina 2 sista ord
Här finns endel.
LED panel för rum med krav på korrekt färgåtergivning, tex som betraktelseljus. LED panelen ger ett jämnt, bländ- och flimmerfri ljus. Uppfyller kravet för betraktelseljus Färgtemperatur 5000K & färgåtergivning (CRI/Ra) över 95 Tillval: Intyg över färgkorrekthet Levereras med drivdon 5 års...sirled.se
Det är nog så att en professionell lösning blir för dyr och Inte innebär den någon energibesparing heller.
Det borde gå att hitta något enklare som uppfyller måttliga krav på färgåtergivning.
Johan mårtensson
Aktiv medlem
Det var någon som tipsade om denna. Men har inte testat själv.
laha
Aktiv medlem
De lysrör jag har sjunger på sista versen, och jag tänkte närmast om det finns LED-lysrör med hyfsade färgegenskaper. Att energiförbrukningen då blir hälften så stor är en bonus.Vad förväntar du dig för besparing egentligen? Har du tänt dygnet runt blir 40 W knappt 1 kWh/dygn. Och du kan ju inte spara ens det om det ska lysa alls.
Tony johansson
Aktiv medlem
Köpte ljust en sådan panel (minns inte om det var den storleken som syns här, men det kanske det var) och känner mig helt nöjd.Problemet tror jag är dina 2 sista ord
Här finns endel.
LED panel för rum med krav på korrekt färgåtergivning, tex som betraktelseljus. LED panelen ger ett jämnt, bländ- och flimmerfri ljus. Uppfyller kravet för betraktelseljus Färgtemperatur 5000K & färgåtergivning (CRI/Ra) över 95 Tillval: Intyg över färgkorrekthet Levereras med drivdon 5 års...sirled.se
Han som äger företaget är en pärla att kommunicera med, jag ställe säkert 100 frågor innan jag till slut gjorde min beställning, och aldrig klagade han. Kan varmt rekommendera en panel från SirLed.