Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Behöver verkligen hjälp snabbt!! publicering bild aftonbladet imorgon!

Produkter
(logga in för att koppla)
Tackar.
Ja det är en häftig bild :)
Ännu bättre i stort format som jag har.
Om man förstorar den mycket och tittar på den flygande hundburen i tyg, ser det faktiskt ut som om det är en hund i den.
Fast inga kungspudlar, för jag höll på att fotografera dem när det hände lite längre bort;-)

Per skrev:
Ahaa - häftig bild! Saknar bara en tre-fyra välansade kungspudlar på flykt nån stans uppe i det blå! ;)

Per

Det hade varit en sensationell bild, för kungspudlar finns inte. ;-)

Men bortsett frân det sâ ser jag fram mot att fâ se bilden i större format här pâ FS, lägg upp den när den inte generear pengar längre.

Ahaa - storpudel heter det förstås, det förklarar varför jag inte hittade "Flygande Kungspudel" i BLF's prislista!

P

jag är nöjd ändå fast de blåste mig ;-)
De ger bara 710 kr för läsarbilder,
om det blir månadens bild får jag 7100 kr.
(man kan ju alltid hoppas)
årets bild ger de 71000 kr för.

5 tidningar än så länge är den sålt till :)
2 i Norge.
mvh camilla

Grymt jobbat! När jag var yngre försökte jag hanka mig fram som frilansfotograf på ockupationer, demonstrationer och liknande. Då hade jag telefonnummer till Aftonbladet, Expressen, Expo, DN etc i mobilen så jag kunde ringa dom med en gång då jag trodde jag hade något unikt. Ofta skickade jag med rullarna med journalister eller fotografer på plats så kontaktade som mig när allt var framkallat. De betalade per bild enligt BLF. Det sköttes faktiskt ganksa proffsigt från deras sida. Idag är konkurrensen lite hårdare då nästan alla har en digitalkamera. Som tur är jobbar jag nu inom ett helt annat gebit...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar