Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

behöver tips för fotoalbum

Produkter
(logga in för att koppla)

sol01

Ny medlem
Hej och ursäkta mitt svenska:)
Ok så efter att ha fotogroferat i 8 år med olika kameror har jag ungefär 1500 bilder som jag har valt och tryckt ut. De är olika storlekar...några liggande några stående.
Skulle vilja köpa några album men inte vet vilken ska passa bäst. Ringpärm,självklistrande...osv.
Också är det lim som är bäst att använda och i så fall vilken? Viktigt att det hållas fast i många år))
Jag förstår att fickor är en bättre alternativ, men med tanke på att de alla är olika har jag inget val utan att klistra dem?
Tack i förhand för tips
Ashley
p.s. om någon vet var att köpa bra fotoalbum...skulle uppskatta tipsen.

Varför inte lägga upp bilderna nätet, det finns flera bra siter, alla kan se bilderna och kanske beställa den storlek som önskas?

/Ulf

Tack för svaret, men jag redan har beställd bilderna. De flesta är faktiskt det samma storlek, men några är liggande och andra stående.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar