ANNONS
Annons

Behöver hjälp snarast med studio eller liknande!

Produkter
(logga in för att koppla)

Jesaiah

Avslutat medlemskap
Hej!

Nu är det såhär, jag håller på med ett litet "projekt" angående mänskliga rättigheter som ska ställas ut på lava i kulturhuset om två eller tre veckor sisådär.

och jag behöver låna en studio av något slag.

bilderna jag ska fota är inte modell eller porträtt bilder. jag vill inte berätta exakt vad jag ska fota pga av att någon kanske tar min ide, vem vet.

Det är iallafall en leksak, för barn, ingenting provocerande eller dylikt. jag ska fota. Och jag ska ta runt, kanske 2-300 bilder. vet inte exakt hur lång tid det tar. 1-3 timmar kanske?

Och nu undrar jag om nån vänlig själ vill hjälpa mig litegrann, jag är ingen studioexpert, och allt jag behöver ljusmässigt är egentligen bara några lampor så att det blir ett mjukt och jämt ljus på leksaken. men jag kan inte hantera blixtar. (än iallafall). Jag ska fota objektet rakt uppifrån.

Min bostad går tyvärr inte att anpassa till det här på något sätt.

så. Vill nån låna ut sin hemmastudio/studio etc, ni får självklart vara med under "sessionen" och övervaka eller komma med tips och råd. Jag tänker (tyvärr inte) ersätta er på något sätt med pengar eller dylikt, av den enkla anledningen att jag inte har några pengar. Ni får väl se på det här som ett sätt att vidga era vyer eller nå ut till fler folk. För vad jag vet är jag inte otrevlig på något sätt iallafall! :)

Ni kan ju höra av er här på fotosidan ifall nu är tillräckligt snälla att låna ut såhär! :)

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar