Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Begagnat i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

afterpix

Aktiv medlem
Hej, är i sthlm tom fredag, vet inte riktigt vem som säljer begagnat och har bra sortiment, har varit på Kameradoktorn, de hade inte så mkt beg (det är primärt EOS prylar jag är ute efter, men köper gärna ngt annat som kan vara kul) Känner någon till bra och välsorterade fotoaffärer som dessutom har lite gamla udda "kul" prylar.

/köpsugen

Madeco i frihamnen kan vara ett alternativ.
www.madeco.se
Har främst proffs/semiproffsprylar, och det varierar kraftigt vad de har inne för tillfället -kolla på deras på hemsida, men ring även för att vara säker.

/Tomas

Fantastiska Fotobutiken vid sergelstorg!

Var idag inne på Sergel Foto och kollade på stativ när jag beklagade mig för säljaren att det inte fanns något stativ som uppfyllde mina krav (Mittpelaren skall gå att monera horisontellt och benen inte smälla som Manfrotto 055)

Han löste detta elegant genom att byta benen på 055 stativet till benen på ett 144stativ som har vingmuttrar istället för snäppspännen. Det var ett otroligt stort arbete han fick banka skruva tänka och bända för att lösa det med det blev toppen!

Trots att han gjorde märken i de andra benen ville han bara ha en hundring extra helt otroligt bra!

Tack från en lycklig stativägare!

Martin

ANNONS