Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Begagnad digital systemkamera för 3000kr?
- Trådstartare Airtight
- Start datum
jonas_erik
Avslutat medlemskap
Hej !
Måste göra dig besviken men det är nog omöjligt att hitta en sådan kamera för 3000kr med det objektivet ! Varför måste det vara så billigt ! gå upp 2-3000kr så börjar du nog hitta saker,annars är väl det billigaste en Nikon D40 med 18-55 mm !
Måste göra dig besviken men det är nog omöjligt att hitta en sådan kamera för 3000kr med det objektivet ! Varför måste det vara så billigt ! gå upp 2-3000kr så börjar du nog hitta saker,annars är väl det billigaste en Nikon D40 med 18-55 mm !
Airtight
Avslutat medlemskap
Ok, då får jag hålla i mina små slantar. Tack så mycket för svar!
kyo
Avslutat medlemskap
D40 plus kitobjektiv är utmärkt valuta för pengarna så billiga som dom är nu för tiden. En begagnad 20D i gott skick är också ett riktigt bra alternativ (finns att hitta för runt 3000-3500 tkr) men då får du gå utanför budgeten om du ska ha ett trevligt objektiv.
I din sits skulle jag lägga till ett par tusen om foto var något som verkligen intresserar mig, det känns som att man får så mycket mer för 5 tusen än 3 tusen.
I din sits skulle jag lägga till ett par tusen om foto var något som verkligen intresserar mig, det känns som att man får så mycket mer för 5 tusen än 3 tusen.
Tapani
Aktiv medlem
Ok, då får jag hålla i mina små slantar. Tack så mycket för svar!
Om du snabbar dig så finns det en riktigt bra kamera på blocket jag har själv haft en likadan visserligen inte med ditt objektiv men ett sådant får du köpa vid ett annat tillfälle
/Leo
http://www.blocket.se/li?ca=9_s&th=1&q=&cg=5040&w=3&c=5042
Den gick snabbt en EOS 350 med kittobjektivet för 2000:-