Annons

Begagnad digital systemkamera för 3000kr?

Produkter
(logga in för att koppla)

Airtight

Avslutat medlemskap
Jag är på jakt efter en billigare begagnad digital systemkamera med objektiv (gärna ca 28-105). Vilka kameror är bäst/mest prisvärda i den prisklassen? Vad tycker du att jag skall satsa på och varför?

Senast ändrad:
Hej !

Måste göra dig besviken men det är nog omöjligt att hitta en sådan kamera för 3000kr med det objektivet ! Varför måste det vara så billigt ! gå upp 2-3000kr så börjar du nog hitta saker,annars är väl det billigaste en Nikon D40 med 18-55 mm !

Måste göra dig besviken men det är nog omöjligt att hitta en sådan kamera för 3000kr med det objektivet ! Varför måste det vara så billigt ! gå upp 2-3000kr så börjar du nog hitta saker,annars är väl det billigaste en Nikon D40 med 18-55 mm !

Ok, då får jag hålla i mina små slantar. Tack så mycket för svar!

D40 plus kitobjektiv är utmärkt valuta för pengarna så billiga som dom är nu för tiden. En begagnad 20D i gott skick är också ett riktigt bra alternativ (finns att hitta för runt 3000-3500 tkr) men då får du gå utanför budgeten om du ska ha ett trevligt objektiv.

I din sits skulle jag lägga till ett par tusen om foto var något som verkligen intresserar mig, det känns som att man får så mycket mer för 5 tusen än 3 tusen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar