Iofs snygg laout även om den är mycket snarlik en annan nämnd sida.
Jag tycker dock att det är många knapptryckningar utan att man rikigt vet vad du vill, visa fina bilder, sälja bilder, sälja dina fototjänster ?
Gärna mer info på första sidan, själv tycker jag inte om att behöva trycka på en första sida för att komma till nästa för attt få veta något om vad saken gäller. Mer tydlig info på första sidan om vad du vill med siten.
Exif info saknas för några bilder och inte så intressant om det inte är fråga om någon speciell hantering.
Var tydlig med vad du vill med siten!
Det är många därute som konkurrerar!
Sedan känns det ändå på något sätt lite omständing att få överblick över portfolion.
"coming soon" tycker åtminstone inte jag om. Tag bort rubriken tills du har något att skriva, annars känns det ofärdigt.
"Equipment", nja, känenr mig lite tveksam till den delen, med tanke (inget ont menat) att du inte köra med värsting utrustning, möjligtvis kan man se det som ett sätt att visa vad man kan iåstadkomma med relativt "enkel" utrustning.
Avslutningsvis, det är inte lätt det här med webdesign, minsann. Det är lätt att tycka, men svårare att göra det bättre själv.
Du gör dock rätt att testa din idé på ett antal "obarmhärtiga" tyckare. Verkligheten är dock tuff.
Lycka till och återkom gärna med justerad design så får vi se vad vi "experter" tycker.
Men, bra intentioner är lovvärda och en bra början.