Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Batterigrepp till 550

Produkter
(logga in för att koppla)

Ben Rangel

Medlem
Ska köpa batterigrepp till min 550 och då skriver bl.a Cyberphoto så här: Du kan också använda 6st AA-batterier med medföljande batterihållare, dock törs vi inte uttala oss om funktionen med AA-batterier, då detta varierat i tidigare modeller.

Någon som vet?

Ska köpa batterigrepp till min 550 och då skriver bl.a Cyberphoto så här: Du kan också använda 6st AA-batterier med medföljande batterihållare, dock törs vi inte uttala oss om funktionen med AA-batterier, då detta varierat i tidigare modeller.

Någon som vet?

Det kanske jag inte kan uttala mej om, men det bästa är ju att köpa ett till stort batteri, som man får till kameran, dom är ju kraftfullare. Sen är det ju alltid bra att man kan använda AA batterier, i nödfall, bara att gå in i närmsta affär och köpa. Kan också starkt rekommenderaett batterigrepptill 550, jag har det och det blir mycket skönare att hålla kameran, bättre grepp, och har man två batterier i så håller dom i evighet, känns de som iaf.
Mvh Reino

ANNONS