Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Batteri till D200

Produkter
(logga in för att koppla)

Dan B

Avslutat medlemskap
Någon som har erfarenhet av Lenmar batterier till D200. Dustin tar 350:- att jämföra med Nikon original 690:-. Har någon andra batterier att rekommendera?
 
Tack för era tips om batterier. Skall prova ett från kaffebrus(vad är kaffebrus för nånting egentligen?)
 
Köpte min D200 i Kina och köpte även till 2 till batterier, men använder bara två... Kan tänka mig sälja ett för 250kr...Fungerar i D80 också har jag för mig...
 
Någon som uppskattat skillnaden i antalet bilder mellan Kaffebrusbatterier och orginalbatterier?
 
Jag köpte batterigrepp och fick ett komplett paket inkl batterier och fjärrutlösare till fantastiskt bra pris.
Fina grejor med perfekt passform och nästan exakt kopia på originalet. Jag skall testa hållbarheten på batterierna och återkommer med rapport. original batterierna håller bättre och bättre ju mer man använder/laddar dem.
 

Bilagor

  • b8d.jpeg
    b8d.jpeg
    53.9 KB · Visningar: 228
Max, i vilket material är batterigreppet tillverkat? Är det i plast som orginalet?
 
Ja, det är plast och med väldigt hög kvalitet dessutom. greppet på framsidan är gummi precis som originalet. Det skickas även med en hållare för 6st AA batterier, om man vill köra på det i nödfall.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.