Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bättre lowlight af med 10d/d60+ ST-E2
- Trådstartare Anden
- Start datum
gameburg
Aktiv medlem
Har inte tänkt på det användningsområdet själv, men det borde funka bra! den har en inbyggd af-lampa (rött mönstrat sken), funkar dock bara så länge ljuset når motivet, ungefär som att använda en extern blixt, men utan blixtfunktionen. Den avger dock en mycket svag röd blixt vid avtryck (ej synlig på bild). Kan kolla vid senare tillfälle om du vill.
mvh
Patrik
mvh
Patrik
Anden
Aktiv medlem
Hittade svaret på min fråga...
Puppy Face , feb 15, 2004; 02:56 a.m.
Yes, your assumption is correct.
I use the AF assist light of my 420EX without triggering flash on my 10D regularly. You merely set Custom Function 5.3: Emits/Does not Fire. [page 147 of the 10D manual] This CF works with any E-TTL Speedlite, including the humble 220EX, middle of the road 420EX and big 'n beefy 550EX. Don't forget to change it back to the default when you're finished. I did once and took a bunch of flash pictures without flash!
Incidentally, the low light AF of the 10D is pretty good, a level better than the Elan 7E. However, it ain't as dependable as my EOS 3 when lighting gets dim.
Puppy Face , feb 15, 2004; 02:56 a.m.
Yes, your assumption is correct.
I use the AF assist light of my 420EX without triggering flash on my 10D regularly. You merely set Custom Function 5.3: Emits/Does not Fire. [page 147 of the 10D manual] This CF works with any E-TTL Speedlite, including the humble 220EX, middle of the road 420EX and big 'n beefy 550EX. Don't forget to change it back to the default when you're finished. I did once and took a bunch of flash pictures without flash!
Incidentally, the low light AF of the 10D is pretty good, a level better than the Elan 7E. However, it ain't as dependable as my EOS 3 when lighting gets dim.
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
AF:en fungerar mycket bra med en ST-E2! Jag använder den hela tiden under mörka förhållanden.
Sedan som Patrik säger är det inte fel att den kan fjärrstyra ex blixtarna
Jag har inte ångrat mitt köp!
/Patrik
Sedan som Patrik säger är det inte fel att den kan fjärrstyra ex blixtarna
Jag har inte ångrat mitt köp!
/Patrik
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
Jag köpte min från http://www.hksupplies.com
ca 1500:-. fick den på en vecka.
de säljer via ebay
länk