Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bästa pris Nikon D200?

Produkter
(logga in för att koppla)

Looped

Aktiv medlem
Har funderingar på att byta upp mig från min nuvarande D50 till något lite mer gediget och har kikat rätt mycket åt D200 hållet.

Men frågan lyder alltså vart hittar man en D200 till bäst pris?

I sverige eller utlandet?

I sverige kan du ju gå in på tex pricerunner.se
där finns också så du kan gå vidare till europeoska länders motsvarigheter.

Som vanligt gäller väl att ser det för bra ut så är det skumt. Vet så väl hur det är när man bestämt sig för att handla, man vill ha prylen bums och billigt. Men det kan blir en dyr affär att handla billigt om man råkar ut för en mindre seriös handlare.

Pricerunner men även Prisjakt.nu är bra ställen att kolla upp priser på. Glöm inte heller bort att prata lite med din lokala fotohandlare, ibland kan det kanske hända att de också kan ge ett bra pris.

Jag är inget större fan av herr Daniel. Men inlägget i den här tråden är så fräck att det nästan blir skrattretandes löjligt komiskt. Försäljningsknep på barnsligt låg nivå.

paul innergård skrev:
Jag är inget större fan av herr Daniel. Men inlägget i den här tråden är så fräck att det nästan blir skrattretandes löjligt komiskt. Försäljningsknep på barnsligt låg nivå.
Han har gjort precis likadant förr. Registrera en ny användare och göra reklam för sig själv. Riktigt snyggt. Jag fattar inte hur han kan vara så dum att han fortsätter. Han lär ju åka dit förr eller senare för skattebrott.

ANNONS