Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bästa bärbara??

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag hade med min jobbdator (en Dell Latitude X300, väger 1,6 kilo) till Gotska Sandön. Det funkade jättebra. Jag är helnöjd med min dator.

/David

köpte en ibook g4 12". oslagbar batteritid (jämfört med bärbara pc i samma prissegment), mycket låg vikt och snygg. är 100% pc-nisse men nya os-x är väldigt windows-aktig (vet att mac var först men) och lättarbetad. tyst och inbyggd brännare och dvd. inte mycket mer att begära utom en ordentlig antireflexsskärm (ser inte mycket i direkt solljus).

Jag övergav Dell för denna.
Var väldigt skeptisk, men är helnöjd nu.

Mycket dator för rimliga pengar.

Acer

Alternativet är 6000-modellen.

bdajegu skrev:
Jag är väldigt nöjd med min HP NC8000 (1Gb ram, 1.7Ghz Pentium Mobile SD-kortläsare, blåtand, w-lan etc.). Framförallt är skärmen något i hästväg jämfört med föregångaren Compac NC800. Samma upplösning men helt annan briljans och ljusstyrka. Har tidigare haft en rad IBM:are som jag inte har varit nöjd med pga skärmen + ett gäng Toshiba-laptops som väl var ok men HP:n slår de andra i byggkvalitet och skärmprestanda.
/Jens

Jag har en likadan och kan bara instämma (fanns dock bara 1.6ghz då jag köpte). Sjukt bra skärm! Bra batteriprestanda också.. har i princip allt inbyggd, inkl 54MBit wlan (med kanonräckvidd!) och GBlan. Tyst och kall dessutom.
Suverän helt enkelt =)

One Apple a day keeps the doctor away!

Jag måste bara dela med mig av min erfarenhet. Det är tyvärr inte detsamma att arbeta med bilder på en PC som det är på en Mac.

Kan inte förklara vad det är som gör skillnaden så stor, men känslan och kvaliten är inte detsamma. Varför nöja sig med mindre när man kan ha det bästa?

Håll dig till Mac så blir du garanterad nöjd!

:eek:)

/Naomi

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto