Annons

bädda in blurb-länk för förhandvisning i blogg

Produkter
(logga in för att koppla)

gatosi

Aktiv medlem
Hej!
När man publicerar en bok på blurb så får man upp en länk som man kan använda för att infoga en förhandsvisning av bokens första sidor i sin blogg. Men jag får inte till det i min blogg här på FS. Det är en väldigt lång länk. Länkar till diverse externa sidor som jag tipsade om fixade jag med knappen "Skapa länk". Men det funkar inte här. Hur ska jag göra?

Hej!
När man publicerar en bok på blurb så får man upp en länk som man kan använda för att infoga en förhandsvisning av bokens första sidor i sin blogg. Men jag får inte till det i min blogg här på FS. Det är en väldigt lång länk. Länkar till diverse externa sidor som jag tipsade om fixade jag med knappen "Skapa länk". Men det funkar inte här. Hur ska jag göra?

Är det verkligen en länk (bara http:// osv) eller en bit sk script-kod (det står <script> osv)?

Om det senare, klicka knappen "HTML", klistra in koden och Uppdatera sedan så skall det nog fungera.

Om inte, maila den till mig så kan jag kika.

Tack för tipset, nu börjar det likna nåt.
Men hur kombinerar jag denna script kod med löpande text? När jag infogar koden via html-knappen så ser den i förhandsgranskningen ut som den ska. Men all text jag skrev försvinner i samma vevan.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar