Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

anteckningssida i profilen

Produkter
(logga in för att koppla)

Marie_1

Aktiv medlem
Jag fick för mig att man kunde skriva egna anteckningar via någon flik under "min sida". Jag tror också att jag har gjort det tidigare men hittar inte längre. Är det borta?
tack på förhand/marie

Jag fick för mig att man kunde skriva egna anteckningar via någon flik under "min sida". Jag tror också att jag har gjort det tidigare men hittar inte längre. Är det borta?
tack på förhand/marie
Nej det har vi aldrig haft. Menar du kanske funktionen att kunna markera en bild för att kommentera den senare, om man har ont om tid när man ser den?

kommentera senare

Nej det har vi aldrig haft. Menar du kanske funktionen att kunna markera en bild för att kommentera den senare, om man har ont om tid när man ser den?

Hej! den funktion att "kommentera senare" behärskar jag samt att jag brukar använda genvägar till texter, artiklar och bloggar som har varit intressant att läsa och som kan vara bra att återkomma till. Dock skulle jag önska att ha en plats där man själv kan lägga/kopiera ur foto-relaterade texter eller namn som man kan återkomma till och ha som referens. Kan du inte lägga en sådan flik/funktion? mvh/marie

Hej! den funktion att "kommentera senare" behärskar jag samt att jag brukar använda genvägar till texter, artiklar och bloggar som har varit intressant att läsa och som kan vara bra att återkomma till. Dock skulle jag önska att ha en plats där man själv kan lägga/kopiera ur foto-relaterade texter eller namn som man kan återkomma till och ha som referens. Kan du inte lägga en sådan flik/funktion? mvh/marie

Är det inte enklast att spara sådant i en textfil, worddokument eller valfritt molnprogram som t.ex. Evernote?

Är det inte enklast att spara sådant i en textfil, worddokument eller valfritt molnprogram som t.ex. Evernote?

hej! Tack för ditt svar. Det kanske är ett alternativ. Det är klart att det skulle vara mer lämpligt att ha detta i själva fotosida...... Nu har jag städat lite bland alla genvägar som jag hade sparat. Bland annat har jag döpt om en del genvägar samt har lagt de i kategorier. Dock ser man inte kategorierna i själva genväg-rutan där uppe. Det finns faktiskt saker man skulle kunna ändra för att få bättre funktionalitet på den sida. Fast det fungerar ändå. mvh/marie

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar