Advertisement
ANNONS
Annons

antagligen uttjatat

Produkter
(logga in för att koppla)

bengt luthman

Aktiv medlem
men jag tänkte kolla om de tär någon som har fått samma idé som mig. jag går i fudneringar att köpa ett paraply och ett blixtfäste till min sigma blixt. så att jag kan fästa blixten på ett stativ och få mer möjligheter till bra ljus.
så jag har kollat runt på de delar jag behöver. och det osm jag inser avore lätast att spara ner pengar på är paraplyt.
jag vill nmligen ha ett vitt paraply men med möligheten att få en svart bakgrund på det. men jag vägrar betala 100kr extra för den(jag har fått en fix idé), så jag tänkte sy en svart bakgrund själv. det kan inte vara svårt. kanske inte lbir perfekt men hyfsad borde det gå att få den.

någon som har testat detta??

det du kanske ska fråga dig själv är följande:

"Kan jag sy?"
"Är det värt att försöka mig på att sy detta överdrag?"
"Kommer det att ta längre tid än 1timma?"
för tar det dig längre tid än en timma så är det billigare att betala 100kr (tid = pengar har jag hört)

Själv är jag hopplöst dålig med nål och tråd för att inte tala om min ärkefiende symaskinen. Jag hade gladeligen betalat 100 spänn för att slippa det helvetet. jag fungerar bättre med metallslöjd och mörkrum...

bara en tanke..

Chris

Danyael_X skrev:
det du kanske ska fråga dig själv är följande:

"Kan jag sy?" - svar JA
"Är det värt att försöka mig på att sy detta överdrag?" - svar JA
"Kommer det att ta längre tid än 1timma?" - svar OVISST
för tar det dig längre tid än en timma så är det billigare att betala 100kr (tid = pengar har jag hört) - svar MIN TID ÄR GRATIS, JAG FÅR STUDIEBIDRAG

det lutar åt att jag ska hysta fram symaskinen

Sådana fixa idéer brukar jag också få.
Det brukar sluta med att jag får till något som funkar, men till slut köper jag ofta prylen ändå.
En liten plastburk från kökslådan funkade lika bra som min Omnibounce, men jag fick så mycket konstiga frågor.

BugEyes skrev:
Sådana fixa idéer brukar jag också få.
Det brukar sluta med att jag får till något som funkar, men till slut köper jag ofta prylen ändå.
En liten plastburk från kökslådan funkade lika bra som min Omnibounce, men jag fick så mycket konstiga frågor.

Ha ha, hoppas det inte var ett BIG PACK :)

kolla ebay. Jag har köpt ett sunflare paraply (guld/silver) där för 50 cent (frakten va ca 50 spänn). Det får du inte ens tyg för.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar