molusk
Aktiv medlem
Fast om jag vill ha in bilderna i datorn använder jag EOS UtilityOch ett utav dessa så kan man göra så att bilderna far rätt in i datorn
Digital Photo Professional
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast om jag vill ha in bilderna i datorn använder jag EOS UtilityOch ett utav dessa så kan man göra så att bilderna far rätt in i datorn
Digital Photo Professional
I Aperture finns denna funktion inbyggd och fungerar med de flesta kameror.
ja laddade neraperture men va ska ja ha fä program fö att öppna filen .dmg som narladdning filen va i? =/
okei=/ hur skall ja få Camera Control Pro att hitta min D-60? =/
Hur gör du det?
Se bild. USB får inte vara inställd på "masslagring".
Jaha nice, tack!, fick det tyvärr inte att funka med min d700..
Jaha nice, tack!, fick det tyvärr inte att funka med min d700..
Det var konstigt. Det fungerar med D3 och D200. Har du ställt in USB?
Problemet är att det inte finns nån sån funktion i d700, dock finns den i d300(som jag ägt tidigare, och d3 vad jag läst), men på apertures hemsida står d700 som kompatibel så ja vet inte vad jag kan göra,
hur kan man göra med usb-kabel föresten, de som ingår är ju bara 1,5m.. är det bara att köpa vilken som i nån elektronikaffär eller?
Problemet är att det inte finns nån sån funktion i d700, dock finns den i d300(som jag ägt tidigare, och d3 vad jag läst), men på apertures hemsida står d700 som kompatibel så ja vet inte vad jag kan göra,
hur kan man göra med usb-kabel föresten, de som ingår är ju bara 1,5m.. är det bara att köpa vilken som i nån elektronikaffär eller?
Provade nyss med min gamla D70 och det fungerar utmärkt. Välj "skiftnyckeln" och knappa ner till USB. Där väljer du MTP/PTP. Finns verkligen inte den inställningen?