Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ansökan

Produkter
(logga in för att koppla)

Marcora

Aktiv medlem
Jag undrar varför man behöver göra en ansökan till de flesta av grupperna på FS? Gör gruppvärdarna en kontroll av de bilder man har innan man eventuellt blir godkänd för gruppen?
Jag har gjort flera ansökningar till olika grupper och även blivit antagen men det har några gånger tagit mycket lång tid innan jag har fått något besked och i andra fall har beskedet kommit med "vändande post".
Vore det inte bättre att öppna upp grupperna, kanske få lägga in ett antal bilder för att gruppvärdarna sedan ska kunna bedöma om bilderna passar för denna grupp.
Vi är vuxna människor här på FS och att lägga in bilder är inte "blodigt allvar", så varför ansökningskrav och dessutom kommenteringskrav. Jag tror att man som vuxen själv kan avgöra om man tycker att en bild eller två eller tre ska kommenteras utan att någon annan vuxen ska ska bestämma att man är tvungen att kommentera när man, t ex lägger in en egen bild.
Ja, så tycker jag!
Marita C
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.