Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Annonsdelen..
- Trådstartare Joakim A
- Start datum
Joakim A
Aktiv medlem
clindh skrev:
Nej, det får man inte - tipsa oss med direktlänk när det dyker upp så raderar vi på stört.
Kalasbra!
x3 =
http://www.fotosidan.se/classifieds/view.htm?ID=23573
Greve Nickon
Aktiv medlem
Jag kan ju ta tillfället i akt att dela med mig av min reflektion av denna del av fotosidan.
Den ligger på en sida för fotografer men man ser aldrig några bilder i annonserna. Det är ju skumt eftersom jag förutsäter att en majoritet här på sidan har en kamera och alla vet ju att en annons med bild lättare säljer än en utan.
Greven
Den ligger på en sida för fotografer men man ser aldrig några bilder i annonserna. Det är ju skumt eftersom jag förutsäter att en majoritet här på sidan har en kamera och alla vet ju att en annons med bild lättare säljer än en utan.
Greven
sagan
Avslutat medlemskap
Jag bedömer det priset som ca. 10 000:- för högt.bjanha skrev:
Eftersom man inte kan diskutera annonserna under respektive annons får jag väl göra det här. Är inte 39000kr för en två år gammal 1Ds något dyrt? Man får ju en ny 1D mkII för samma pris.
-Catherine-
Aktiv medlem
Graal skrev:
Någon ville också sälja en bok/häfte på 60 sidor med texter av och om Christer Strömholm för över 1000 spänn. Köpte själv samma häfte på Fotografiska Muséet för 75 kr. Kan det ha ökat så i värde?
Bara att gratulera, snart så får du bära iväg med häftet till bankfacket
/Catherine
qvirre
Aktiv medlem
Greve Nickon skrev:
Jag kan ju ta tillfället i akt att dela med mig av min reflektion av denna del av fotosidan.
Greven
Om man inte betalar för sitt medlemskap kan man inte lägga in bild i annonsen....
Jeppe
Aktiv medlem
bjanha skrev:
Eftersom man inte kan diskutera annonserna under respektive annons får jag väl göra det här. Är inte 39000kr för en två år gammal 1Ds något dyrt? Man får ju en ny 1D mkII för samma pris.
Jo, men den är ju inte fullformat
/Jeppe - som funderade på den i höstas, men valde en 1D MkII istället..
Greve Nickon
Aktiv medlem
qvirre skrev:
Om man inte betalar för sitt medlemskap kan man inte lägga in bild i annonsen....
OK, det visste jag inte.
Men det är knappast bara icke betalande som lägger in annonser, i alla fall inte dom jag har kollat på.
Greven