Annons

Anmäl dig till Ölandsresan den 13-16 maj!

Produkter
(logga in för att koppla)
Vänta på mig...
(eller kanske "a room with a view"?)
 

Bilagor

  • dsc_0249.jpg
    dsc_0249.jpg
    19.3 KB · Visningar: 369
Med åldern blir man märkt av livet - eller i alla fall av bonden...
 

Bilagor

  • dsc_0228.jpg
    dsc_0228.jpg
    22.1 KB · Visningar: 368
Hustomten skrev:
Efter att jag tänkt mellanformat en tag är det nu Sonnarens "fel" att det nu definitivt blir en Hasselbladare för mig i höst!
Det känns ljufveligt att förleda någon till en sådan utgift och trots detta känna att samvetet är totalt opåverkat.
Måste vara så missionärerna kände sig efter att ha omvänt en hedning....;-)))!!!
Us
 
Janne: jag e hemma runt 00.00 inatt, ska se om jag har möjlighet att göra så mycket jag kan, ang. det vi talade om. Men jag lär behöva hjälp, va Kjell ja prata om det i bilen med va?
 
Låter kanon Christian! Ja, du snackade med Kjell Franzén som satt i baksätet och Martin Gustavsson som satt mellan dig och mig.
 
Tack Janne och Li för allt som ni fixade!

Det är bara att stämma in i kören av dom andra. Sedan ett tack till Er övriga som var med på resan. Som vanligt kul att lära känna ny personligheter.
Nyss hemkommen efter KB i Lund, inser jag att jag har ett styvt jobb framför mig. Vet just nu inte hur mycket i bilder det är, men det ligger 1,3 Gb nedladdade på disken (Hupp)...

Men det kommer bilder även ifrån mig vad tiden lider med raka och sneda horisonter.

Men en bild kan jag bjuda på redan nu... Lite stämning så här i natti - natti dax.
 

Bilagor

  • dimbankar_manipul_red_fs.jpg
    dimbankar_manipul_red_fs.jpg
    47.8 KB · Visningar: 398
ni mobba mig för all packning... vägde in mig hemma, egna matchvikten 85 kilo, 55 kilo packning, varav 35 kilo var kameraväskan och 200:an :D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.