Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Anmäl dig till Ölandsresan den 13-16 maj!

Produkter
(logga in för att koppla)
Kanske borde jag koncentrera mig på körningen, men detta är Annelie genom backspegeln ;)
 

Bilagor

  • annelie.jpg
    annelie.jpg
    38 KB · Visningar: 487
Ni ligger ju bara och slappar ni

Så kul att få se era bilder från eran Ölandsresa ni gjorde nu i helgen. Men det var värst så ni ser ut att ligga på latsidan. Vad gjorde ni på nätterna egentligen???? :eek:) :D) Skojar bara. Blir så avundsjuk på att jag inte hade tid för att hänga med er ut och fota, jag som bor här nere och allt. Men det får bli en annan gång. Ser verkligen framemot att få se en himla massa vackra bilder från våran underbara ö framöver från er.

Ciao Annika
 
Proboarder, Christian Laurila tar avsked på sitt sätt vid Kalmar C ;)
 

Bilagor

  • avsked.jpg
    avsked.jpg
    31.6 KB · Visningar: 454
Efter att jag tänkt mellanformat en tag är det nu Sonnarens "fel" att det nu definitivt blir en Hasselbladare för mig i höst!
 
Packning!

Det är mycket man ska ha med sig när man ska ut å fota, Janne kollar en sista gång att blomsprutan inte täppt igen.....
 

Bilagor

  • forum13.jpg
    forum13.jpg
    36.8 KB · Visningar: 396
Janne: Jo, Ulfs Hasselbladare ser rätt respektingivande ut! Den blir liksom till en naturlig förlängning av hans arm... ;)

Annars var det många får och stenar - det måste väl bli till fårstenar...?
 

Bilagor

  • farsten.jpg
    farsten.jpg
    24.7 KB · Visningar: 386
Blomsprutan är viktig! Jag återkommer med bild som visar vad en enkel blomspruta kan göra ;)


Peter: Gruppbilden är helt ok :) Tack!
 
Jag har det inbyggda motljusskyddet snett, men annars ser det ok ut.

Här har vi en blomsprutad gullviva
 

Bilagor

  • spruta1.jpg
    spruta1.jpg
    13.2 KB · Visningar: 486
Blomspruta och ficklampa är en kul kombination när vädret är grått
 

Bilagor

  • spruta2.jpg
    spruta2.jpg
    42.4 KB · Visningar: 459
Olle Bjernulf är imponerad av Annika Lunds bilder i hennes galleri
 

Bilagor

  • galleri1.jpg
    galleri1.jpg
    16.1 KB · Visningar: 440
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.