Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Angående regler för Bildpooler

Produkter
(logga in för att koppla)

jac38

Aktiv medlem
I poolen "Subculture" finns regeln om att man måste kommentera en bild för varje ny bild man lägger upp. Problemer är bara att jag är typ den enda som lägger upp bilder och i varje fall har ingen lagt upp en ny bild där de senaste 30 dagarna. För 34 dagar sedan var det jag själv som la upp den sista bilden.

Denna regel borde/måste ju helt klart tas bort. Jag kan inte lägga upp nya bilder eftersom jag antingen har kommenterat bilden redan eller helt enkelt inte har något alls att säga om de bilder som inte ännu är kommenterade där. Även om jag nu skulle skriva en liten meningslös kommentar, bara för att det är vad som krävs, kommer jag till slut att få slut på även dessa bilder....

Varför denna regel inte finns på "Bildkritik" undrar jag ju för där gör den betydligt mer nytta men mitt omedelbara problem hoppas jag kan lösas med detta inlägg....
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.