Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Albumflytt..

Produkter
(logga in för att koppla)

haze

Aktiv medlem
Tillfälligt synfel förmodligen, men hur flyttar man album i kategorien medlemsalbum till portfolio??
//haze

För att hindra att folk laddar upp obegränsat med portfoliobilder och sedan konverterar dessa till kritikbilder så finns det en spätt mot detta. Antagligen går den då också åt andra hållet...

Går inte.. tyvärr.. då medlemmarna laddade upp sina bilder i portfolion för att sedan lägga över dem till medlemsalbumen (och därmed komma undan veckogränsen). Så tyvärr blir det till att lägga upp bilderna i portföljen och antingen ha de kvar i medlemsalbumet, eller ta bort dem.

Korrekt, vi vill av olika skäl skilja på dessa bildtyper. Så vill du ha en bild i Portfolio och i Kritik så får du ladda upp den två ggr.

Nackdelen är bara att det tar mer plats på vår server (men det är inte ditt problem :) och att det tar 2 platser av ditt max antal bilder som du får ladda upp.

Fördel ingen således ;) Men om jag har en portfolio borde väl bilderna finnas där, right? Så om jag deletar dem på ena stället kan jag då ladda upp dem igen då inom veckogränsen?
//haze

Ok! blev spärrad för jag la upp dem fel alltså. Tack för hjälpen och för bra service.
haze..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar