Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Albumbevakning

Produkter
(logga in för att koppla)

aceeo

Aktiv medlem
Skulle vara mycket tacksamt om det fanns ett alternativ att INTE få ett mail när ett album uppdaterats med bild.

Ibland händer det att jag bevakar ett album mest för att de nuvarande bilderna är i yppersta klass, eller för att jag senare kommer använda dem som idebilder till egna och behöver då ingen "påminnelse" när det tillkommer nya bilder

// Anders

Jag är inte säker på att jag förstår, vad är det för bevakning du har som skickar mail vid nya bilder i albumet?

Varför inte använda bokmärkningsfunktionen istället för bevakningen? Bevakningen är ju just till för att skicka e-post vid uppdateringar.

Bokmärke är ju endast för en fotoraf, albumbevakning är ju för specifikt album, visserligen upptäckte jag idag at man kan sätta sina albumbevakningar i pausläge, och det måste ju vara detsamma som att jag inte får mail om just dessa uppdateras, eller?

// Anders

och det måste ju vara detsamma som att jag inte får mail om just dessa uppdateras, eller?
Du får en liknande funktion som med bokmärken då ja.

Men du kan bokmärka vad som helst faktiskt, använd den lilla boken (andra ikonen från vänster under loggan).

Men återigen - albumbevakning, den bevakar ju nya kommentarer på ett visst album - inte nya bilder. Eller har jag glömt att det finns någon inbyggd finess...?

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto