Annons

Aftonbladets experter tipsar...

Produkter
(logga in för att koppla)
David G skrev:
Var lämnade du in den?

Använder och anvämder, i det här fallet är det nog jag som är amatören, och som amatör så hittade jag en Fuji-butik i samma hus som jag köper mat i. Nu är det inte bättre än att Fuji inte verkar ha nåt E6-labb i sverige för dom skickar filmen till tyskland, därav dom 2,5 veckornas väntetid.
Filmen (sensia 400) kostade knappt 120kr och framkallninge omonterat nästan 80kr, tillkommer oglasade dia-ramar för dom bilder som faktiskt blev bra.

Om det inte varit för kemins bristande hållbarhet hadde jag framkallat själv.

Hmm.

Såg att Crimson i Stockholm tar 45kr och väntar man i standby upp till 4 dagar så får man 20% rabatt. Själv använder jag mig av RP-fotolab i Göteborg och det ligger bara 2 km från jobbet.

Film köper man billigast på Cyberfoto och dom tar 63kr för en rulle Fuji Sensia 400 och 548kr för 10 pack.

// Fredrik

Danlo skrev:
Fattar inte att folk går på den där digitalkompakthysterin... Du kan ju få bilder som utklassar fett om du bara sätter en Fuji Superia 200-film i en lite bättre analogkompakt.. typ Olympus My2..

Varför är det så viktigt vad andra gör? Du och jag kan ju använda våra analogkompakter (Jag vet inte om det är så otroligt fantastiskt trots att det nästan är gratis för mig), så kan vi väl låta andra göra på sitt sätt och vara glada.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto