Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Adress till mina egna inlägg i XP?

Produkter
(logga in för att koppla)

mipert

Aktiv medlem
Jag vill kunna ange adress till mina egna inlägg.
Tricket skall vara att hålla muspekaren över besvara med citat men i XP syns inte adressen där nere till vänster i Explorer.

Jag har skiftat till klassiskt läge i kontrollpanel/bildskärm men det hjälper inte.

Bilagor

• untitled-1.gif
    untitled-1.gif
    7.2 KB · Visningar: 109
Ser ut som du har Statusfältet avstängt?

Men testa "Copy Shortcut" ( eller vad det nu heter i svensk IE) i höger musknappsmeny, så får du in den URL:en på Klippbordet.

Eller klicka på länken och ta ur Adress-fältet.

clindh skrev:
Ser ut som du har Statusfältet avstängt?
Hur fixar jag tillbaka det?
Men testa "Copy Shortcut" ( eller vad det nu heter i svensk IE) i höger musknappsmeny, så får du in den URL:en på Klippbordet.
Här hänger jag inte med riktigt...

Eller klicka på länken och ta ur Adress-fältet.
Jag vill inte ha adressen till tråden utan till just mitt inlägg. Funderar på att lägga upp länkar under min profil till en del saker jag skrivit om ICC och annat.

Öppna Utforskaren och ta fram Statusfältet (Visa - Statusfält).
Gå sedan till Verktyg -> Mappalternativ -> Visning och klicka på "Använd i alla mappar".

Niclas, om du någonsin kommer förbi Pickwick i Malmö skall jag bjuda dig på ett par stora, skummande...

Det fungerar nu.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar