ANNONS
Annons

__Ut i solen 6/2__

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för idag vilket gäng vi blev, Kul!

//Mackan

Bilagor

• 28655-Galler-grafitti-100k.jpg
    28655-Galler-grafitti-100k.jpg
    31 KB · Visningar: 148
Hur gör man för att ladda upp bilder här till forumet utan att de ska tappa kvalitén? Jag har redan förminskat dem till 400px bredd men ändå när jag laddar upp dem och förhandsvisar så ser det inte bra ut. Skärpan är som bortblåst. Nån som har nått bra tips? Era bilder ser ju skarpa ut. :)

Hur gör man för att ladda upp bilder här till forumet utan att de ska tappa kvalitén? Jag har redan förminskat dem till 400px bredd men ändå när jag laddar upp dem och förhandsvisar så ser det inte bra ut. Skärpan är som bortblåst. Nån som har nått bra tips? Era bilder ser ju skarpa ut. :)

Du måste spara bilderna med jpeg-kvalitet 9 eller mindre. Sparar du dom med kvalitet 10 eller högre så komprimerar forumet om bilderna, även om dom ryms inom angiven filstorlek. Har för mig att det finns en tråd om problemet.

Nytt försök att ladda upp bilder. Här är några av mina bilder från dagen. Spårade ut med färgerna lite men jag behöver färg nu när allt är så grått ute. :)

Bilagor

• IMG_1425.jpg
    IMG_1425.jpg
    66.2 KB · Visningar: 55
  • IMG_1435.jpg
    IMG_1435.jpg
    58.5 KB · Visningar: 57
  • IMG_1436.jpg
    IMG_1436.jpg
    49.8 KB · Visningar: 52
  • IMG_1448.jpg
    IMG_1448.jpg
    62 KB · Visningar: 56
  • IMG_1467.jpg
    IMG_1467.jpg
    51.3 KB · Visningar: 53
hm.. den verkar inte gilla att man postar mer än 2 bilder för de resterande 3 bilderna kom inte med i första inlägget.

Edit: nu verkar bilderna i de tidigare inläggen dyka upp trots allt.

Jag tycker inte att jag fick till något riktigt vettigt igår och temat missade jag totalt så det får bli en vanlig gatufotobild från mig.

Bilagor

• _DSC6914.jpg
    _DSC6914.jpg
    79.1 KB · Visningar: 55
Tack för igår! Kul med många fotografer och härligt väder! :)

Temabild från mig.... Stockholmstad i motljus.

Bilagor

• IMG_8468.jpg
    IMG_8468.jpg
    82.5 KB · Visningar: 54
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar