Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
__Ut i solen 6/2__
- Trådstartare mackan
- Start datum
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
mackan
Aktiv medlem
Fabian_
Aktiv medlem
Hur gör man för att ladda upp bilder här till forumet utan att de ska tappa kvalitén? Jag har redan förminskat dem till 400px bredd men ändå när jag laddar upp dem och förhandsvisar så ser det inte bra ut. Skärpan är som bortblåst. Nån som har nått bra tips? Era bilder ser ju skarpa ut.
matlep
Aktiv medlem
Hur gör man för att ladda upp bilder här till forumet utan att de ska tappa kvalitén? Jag har redan förminskat dem till 400px bredd men ändå när jag laddar upp dem och förhandsvisar så ser det inte bra ut. Skärpan är som bortblåst. Nån som har nått bra tips? Era bilder ser ju skarpa ut.
Du måste spara bilderna med jpeg-kvalitet 9 eller mindre. Sparar du dom med kvalitet 10 eller högre så komprimerar forumet om bilderna, även om dom ryms inom angiven filstorlek. Har för mig att det finns en tråd om problemet.
Fabian_
Aktiv medlem
Nytt försök att ladda upp bilder. Här är några av mina bilder från dagen. Spårade ut med färgerna lite men jag behöver färg nu när allt är så grått ute.
Bilagor