Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

__skateboard__

Produkter
(logga in för att koppla)
Jim i poolen

Magsjuk som attans, men kan inte låta bli att lägga upp denna.

Massa ljus ifrån lumedyne, nästa gång skall jag INTE köra med två transparenta paraplyn, alla skuggor försvinner.

Bilagor

• img_8434v2_fix_400.jpg
    img_8434v2_fix_400.jpg
    49.1 KB · Visningar: 508
Slänger in två bilder från helgens session, tråkigt att fota innomhus-skejt, men det är i alla fall lite övning om inte annat. Fan vad jag längtar tills man kan skejta ute.

Bilagor

• johannes fs pop.jpg
    johannes fs pop.jpg
    98.6 KB · Visningar: 508
Re: Jim i poolen

theseal skrev:
Magsjuk som attans, men kan inte låta bli att lägga upp denna.

Massa ljus ifrån lumedyne, nästa gång skall jag INTE köra med två transparenta paraplyn, alla skuggor försvinner.
nu tycker jag att ljuset verkligen börjar bli bättre.
hur mycket betalade du för dina lumedyne?

slänger väl upp en också då.
853202.htm

AHHH!!, Finns inget som piggar upp som en svartvis fiskeye-skejt bild.

Snygg, sköjj trick och och bra komposition.

Kan man inte bilda en stödgrupp för oss fotografer som går igång på fisheye bilder?? Jag fick skäll idag senast av 3 fotografer; "Det är ju inte så användbart" DET ÄR DET VÄL FÖRHELVETE!!!

mina gammla fotolärare blir alltid förbannade när jag kommer med en fisheye bild "det är ju för fan inte en enda RAK LINJE!!!"
skattar bara och frågar om det är jobbigt när vi unga (okej yngre än dom iaf) kommer och tar över ; )

Slänger in lite bilder för att väcka liv i tråden, vill se mer skejtbilder! Kom igen och pigga upp mig nu när det e sånt skitväder...

En stalefish av Johannes från ÖT:s Skatehall i Lund

mkt bilder fran lund pa denna sida just nu :)

Synd att de dar vaggarna staller till det, nagon borde ta fram en pensel och mala dem.

Nice Kflip!

Jag onskar jag kunde posta lite mer bilder men pa senare tid sa har de bilder som blivit bra varit pa trick folk som bast "stamplat". Kassa skejtare helt enkelt ;)

Sedan ar det kallt som rattan har just nu....

Postar en bild också då för att muntra upp. Denn bilden är faktiskt kass men hade nog varit bättre om jag hade haft en blixt

Bilagor

• dennis komp.jpg
    dennis komp.jpg
    37.8 KB · Visningar: 427
vad du skulle kunna gora med den bilden Katlinka, ar att gora en siluettbild i svartvitt, det kan funka, nu ar den lite for mork.

Skitkul, haller helt med om det, skjut mer!
Men tyvarr funkar inte de bilderna for mig. Ga tillbaka och las alla inlagg i denna trad sa kan du se mina motiv till att det inte faller mig i smaken. (jag vill inte garna rapa upp allt igen ;-) )

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar