Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

__Skönt Fredagsfoto imorgon 26/2__

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Känner för en skön sväng med kameran imorgon med stopp för en god lunch och sedan fortsätta tills ljuset blir sådär perfekt!

Någon som vill hänga på?

//Marcus

Stockholm:

Känner för en skön sväng med kameran imorgon med stopp för en god lunch och sedan fortsätta tills ljuset blir sådär perfekt!

Någon som vill hänga på?

//Marcus

Vilken tid talar du om och var i Stockholm vill du vara? Gamla Stan kanske...? Jag vill men måste forska lite hur länge jag har tid på dan, eller om det blir för tajt. Återkommer i kväll senast typ 20.00

Jacob

Nja.. Vad sägs om att starta vid 11-12 Köra nån timme och sedan äta lunch vid 13 osv..

Kanske kan starta vid Fridhemsplan Västermalmsgallerian

//Marcus

Jag är ledsen, jag skulle ha väntat med att skriva inlägget tills jag visst säkert. Det har tyvärr kört ihop sig och jag kan tyvärr inte i morgon. Om du ibland kan dagtid i veckorna vore det jättetrevligt en annan gång. Jag är alltid ledig dagtid mån-tors samt vissa fredagar, så skriv ett inlägg om du får tid över.

Nästa vecka är dock sportlov och jag har min son här...

Sorry ännu en gång!

Jacob

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar