Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

__Fotosugen Söndag med tema__ 22/11

Produkter
(logga in för att koppla)
Visade lappen med våra uppgifter/motiv idag för en bekant.
Han skakade på huvudet och fattade ingenting.

Efter att ha kikat på alla inlämnade bilder kan jag bara konstatera att det är jättekul att se att det finns ett resultat av uppgifterna i allas bidrag , men att det finns en subjektiv tolkning av hur man uppnår det motivet.

Eller för att utrycka det på klarspråk: Det var en skitkul övning vi hade och den var väldigt lärorik!
Tack Marcus för initiativet!
 
Jag visade också bilderna för en bekant och han skakade bara på huvudet och gick... Så det stämmer i det du säger.

Men kul var det . Så det var absolut inte sista gången.

Jag själv har en favorit bland dessa bilder som har lagts upp.(dock inte mig själv)
-S-
 
Jag tycker att det blev ganska många fina bilder, men om jag måste hitta en favvo så ligger nog Jons "abstrakt" bra till.
 
Det är väldigt kul att se allas olika tolkning, mkt fina bilder blev det.
Jag förstår att man skakar på huvudet för uppgifterna, folk inkl. mig själv som inte är så artistiskt lagda kan ha svårt med sånt här.
Jag skulle gärna hänga med nästa gång och försöka, alltid kul att träffa lite nytt folk, lära sig nått nytt
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.