Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

__Fotosugen i eftm.m stativ 27/9__

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Planerar åka till Skogskyrkogården för att göra lite balla bilder framåt eftermiddagen kvällen med stativ.

Nån som vill hänga på?

//Marcus
0708 777895

Ungefär runt 16-17 tiden.
Vill fånga skymningsljuset men tänkte först glida runt och välja ut bilderna..

//M

Fast jag hittar inte från ångot p till t-banan, har aldrig varit där. Kan vi kanske ses på en parkering i så fall Sten?

Fast jag hittar inte från ångot p till t-banan, har aldrig varit där. Kan vi kanske ses på en parkering i så fall Sten?

Det skall vi förhoppningsvis kunna lösa.
Jag har för mig om Du åker in via stora entrén från Sockenvägen, så ligger det några p-platser längs högra sidan nära infarten. Därifrån är det inte mer en 100m till T-banan.

Sten

Jag har som sagt ingen aning, har aldrig varit där. Men jag kommer upp ur tunneln från Nacka och kör mot Nynäs och sen måste det väl finnas någon avfart som heter Skogskyrkogården väl?

Någon Stora Entren vet jag alltså inte ens hur den ser ut :p

Jag har som sagt ingen aning, har aldrig varit där. Men jag kommer upp ur tunneln från Nacka och kör mot Nynäs och sen måste det väl finnas någon avfart som heter Skogskyrkogården väl?

Någon Stora Entren vet jag alltså inte ens hur den ser ut :p

Kolla på eniro.se. T-banestationen är utmärkt på kartan. Om du åker av där så ligger den dessutom innan infarten till Skogskyrkogården.

Äh, jag har köpt en soffa idag och måste försöka transportera bort den gamla i kväll (den nya kommer i morgon), så det blir inget fotande för mig i kväll inte. Ha det så bra!

Jag fattar inte, jag postade nyss, men det har inte kommit med. Men jag har i alla fall köpt en soffa i dag och måste få min gamla borttransporterad i kväll, så jag bangar också. Vi kan väl ta detta en annan kväll, det var en cool idé.

Jag skulle just meddela att jag kastar in, så behövs inte det.
Vädret ser inte ut att bli det bästa just nu..

Det ä lugnt, finns fler tillfällen.
Sten

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar