Annons

__Bildspel__Mat&vin__Fre 14/9

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Då är det dags att skörda lite bilder!

Sätt ihop en Cd med 30 bilder som ni vill visa, tema väljer ni skälva!

Gissar att vi kan bli en 5-6 personer som träffas för att surra lite foto, umgås, äta och dricka nåt gott samtidigt som bildspelen får rulla och fotografen berätta!

Så först till kvarn gäller. Boka er här!

Vi spikar fredag den 14 sep. Kl 18:00 plats anges senare.

Ta nu fram era kreativa sidor och sätt ihop ett skönt bildspel som vi andra kan luta oss tillbaka och njuta av!

Välkommen!

//Marcus

Bilagor

• 9316-håller-hand-gstan-sv-4.jpg
    9316-håller-hand-gstan-sv-4.jpg
    38.1 KB · Visningar: 867
Det låter som en lysande idé, Mackan. Sätt upp en plats för mig så börjar jag fundera på vilka bilder jag vågar visa.

/Jimmy

Bilagor

• imgp5373.jpg
    imgp5373.jpg
    70.2 KB · Visningar: 849
Ja, eller så kör vi det i windows, vilket går utmärkt! Men det är klart hittar du nåt schyst program som man kan lägga in musik eller nåt så är ju det alltid kul!

Googlar runt lite. :)

Jag sätter nog ihop bilder som jag brukar plåta, dvs macro, abstrakt natur och gatufoto. Måste fundera några varv på övergångarna där. :)

Hur stora ska bilderna vara? Dvs antal pixlar på längsta sidan.

Jag brukar köra 1021.

Nämner några teman att grunna på ifall idetorka uppstår :)

Människor
Natur
Macro
Gatuliv
Semester
Arkitektur
Arbetsplats
Hobby
Sport
Ljus
Abstrakt
Porträtt
Morgon
Resa
Nära&kära

Äh, det finns ju hur mycket som helst ju! Kan man ju få sitta skriva hela natten :)

Bilagor

• 8566-åskådare-40k.jpg
    8566-åskådare-40k.jpg
    39.6 KB · Visningar: 790
Kanske har någon ett konferansrum eller liknande på jobbet med Tv eller en bra projektor där vi skulle kunna hålla till?

Isf gör det ju inget om vi blir 10-12 personer!

Bilagor

• 1821-staket-40k.jpg
    1821-staket-40k.jpg
    35.1 KB · Visningar: 281
mackan skrev:
Kanske har någon ett konferansrum eller liknande på jobbet med Tv eller en bra projektor där vi skulle kunna hålla till?

Isf gör det ju inget om vi blir 10-12 personer!

Vi skulle kunna vara på mitt jobb (Sitter i en gul villa bakom Tekniska och Sjöhistoriska med utsikt över Djurgårdsbrunnskanalen), kanske inte så nära stan även om det är centralt. Dator, TV-skärm, Internetuppkoppling och plats för 10-12 personer finns.

/David

Jag kommer att ha både stående och liggande bilder. Gäller 1021 pixlar för stående bilder också?

Davids ide´ verkar bra. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar