Annons

70-200 2.8 på tradera

Produkter
(logga in för att koppla)
Om du har möjlighet att hämta upp det själv, så ja. Skulle själv aldrig föra över några större summor oavsett hur bra omdöme säljaren har.
 
Det är ju 6 dagar kvar av auktionen och reservationspriset har inte uppnåtts. Ett lågt utropspris är ett knep för att locka till sig budgivare. Lägg gärna ett bud, men utgå från att du kommer att få höja några gånger för att du ska vinna auktionen. Dessutom är det väl också så att endast om reservationspriset uppnåtts är säljaren tvungen att sälja.

E: Direktköp-priset tycker jag är fullt rimligt, varken under- eller överpris.
 
http://www.tradera.com/Nikon-Nikkor-AF-S-70-200-2-8-G-IF-ED-VR-TC-17E-II-auktion_301999_124954357

Ska jag våga lägga ett bud på detta, sjukt billigt! Säljaren har bara positiva omdömen.
Vad föreslår ni, ska jag chansa?:)
Du vet ju inte hur billigt det blir till slut. Det objektivet fungerar inte bra med den convertern.
Bilderna blir inte skarpa. Har kvar objektivet men sålt convertern. Får du det till ett anständigt pris så sälj convertern, så blir objektivet billigare.
 
Du vet ju inte hur billigt det blir till slut. Det objektivet fungerar inte bra med den convertern.
Bilderna blir inte skarpa. Har kvar objektivet men sålt convertern. Får du det till ett anständigt pris så sälj convertern, så blir objektivet billigare.

Nja jag blev lite tveksam, lät lite för bra...http://www.tradera.com/Tamron-70-200-f2-8-auktion_301999_124802034 hittade även detta, men jag är lite tveksam mot att köpa kamera-grejer över internet speciellt begagnat.
 
46 annonser här på FS sedan augusti?
Säljaren verkar vara en handlare av fotosaker mer än "fotograf".
Det behöver ju dock inte innebära att han säljer dåliga grejor.

>100 personer som lämnat gott omdöme på Tradera är ju positivt.
Strulputtar brukar inte kunna skylta med det.

Det finns kanske någon FS-medlem uppe i Ludvika som kan kika på grejorna åt Dig?!

Lycka till

/Peter
 
Priserna brukar reglera sig själva till det normala på Tradera, så jag tror att du drömmer om "klippet" förgäves. Man skulle naturligtvis kunna ha tur någon enskild gång, men tror knappast att vägen dit är genom att tipsa alla andra på Fotosidan om auktionen ;)
 
46 annonser här på FS sedan augusti?
Säljaren verkar vara en handlare av fotosaker mer än "fotograf".
Det behöver ju dock inte innebära att han säljer dåliga grejor.

>100 personer som lämnat gott omdöme på Tradera är ju positivt.
Strulputtar brukar inte kunna skylta med det.

Det finns kanske någon FS-medlem uppe i Ludvika som kan kika på grejorna åt Dig?!

Lycka till

/Peter

Jag tror ja skrotar detta tillfälle tills vidare, tror ja sparar till ett tamron/sigma som sagt, men om jag lyckas skaffa jobb i sommar så kanske jag köper ett nytt, inkomsten bestämmer synd nog...
 
Priserna brukar reglera sig själva till det normala på Tradera, så jag tror att du drömmer om "klippet" förgäves. Man skulle naturligtvis kunna ha tur någon enskild gång, men tror knappast att vägen dit är genom att tipsa alla andra på Fotosidan om auktionen ;)

precis, lite märkligt att göra det om man vet hur Traderas auktioner fungerar.
 
Billga objektiv måste finnas där ute, själv fick jag just den kombinationen stulen som säljs på Tradera. Men det är inte mitt...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.