Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
5d - cyberphoto.se
- Trådstartare hailstorm
- Start datum
hailstorm
Aktiv medlem
Re: Mycket märkligt!
kanske för att cyberphoto.se har någon på *visk* insidan ^^.
greggan skrev:
Om rätt vore rätt så borde Cybefoto isåfall även marknadsföra nikons modeller D200 D90 D80 D3 :0)
kanske för att cyberphoto.se har någon på *visk* insidan ^^.
Omar
Aktiv medlem
Hej
Verkar väl vara troligt då en känd fransk fototidning har tagit upp det http://www2.photim.com/info/Sommaire.php
Kan översättas med http://babelfish.altavista.com/
MVH
Omar
Verkar väl vara troligt då en känd fransk fototidning har tagit upp det http://www2.photim.com/info/Sommaire.php
Kan översättas med http://babelfish.altavista.com/
MVH
Omar
Ola_H
Aktiv medlem
5d-fans kan väl hoppas på att den "läckta" informationen om 5D är huvudsakligen korrekt men att Canon har några ess i rockärmen som inte kom fram. Låt säga att ett sådant ess kunda vara att de gör som med 10D och prischockar och erbjuder denna fullformatare för, säg 20 papp.
Observera annars att priset på ca 3500 euro som finns i den så omtalade pdf:en ligger i paritet med vad en D30 kostade när den kom.
Det skall bli mycket intressant att se vad priserna på den nya prylarna blir, och hur andra prylar eventuellt justeras. "Line-up:en" är ju rätt omfattande nu (enligt ryktet): 3000D, 350D, 20D, 5D, 1D2n, 1Ds2.
Observera annars att priset på ca 3500 euro som finns i den så omtalade pdf:en ligger i paritet med vad en D30 kostade när den kom.
Det skall bli mycket intressant att se vad priserna på den nya prylarna blir, och hur andra prylar eventuellt justeras. "Line-up:en" är ju rätt omfattande nu (enligt ryktet): 3000D, 350D, 20D, 5D, 1D2n, 1Ds2.
hansen2
Aktiv medlem
Lite kul är att "Canon" ibland översätts till "Gun" om man väljer franska till engelska
/Johan
Foto-Gabbe
Aktiv medlem
Läckor är inte alltid negativt.
I vissa fall kan de vara mer eller mindre avsiktliga.
Det snackas en massa om produkten redan innan den finns vilket inte är skadligt för försäljningen.
Problemet är om ryktena skruvas upp för mycket och den färdiga produkten inte motsvarar förväntningarna.
Det snackas en massa om produkten redan innan den finns vilket inte är skadligt för försäljningen.
Problemet är om ryktena skruvas upp för mycket och den färdiga produkten inte motsvarar förväntningarna.
marco
Aktiv medlem
Foto-Gabbe skrev:
Läckor är inte alltid negativt.
Läckor är nog för det mesta bra. Se på den här tråden. Massor med gratisreklam för Canon.
D Gulliksson
Aktiv medlem
Re: Verkar som Canons organisation...
Om 350D så fanns det väl inga läckor innan den visades upp på mässan? (vad jag vet iaf)
greggan skrev:
.. läcker som ett såll medan Nikons saknar läckor totalt.
Vad gäller Nikons nyheter så brukar dessa inte komma ut förän de fins pressenterade i något mässprogram!
Om 350D så fanns det väl inga läckor innan den visades upp på mässan? (vad jag vet iaf)
Carl Hellman
Aktiv medlem
jag tycker att det är väldigt intressant med grejer som det finns både bild och spec. på innan dom är bekräftade av tillverkarn. tänk om det skulle visa sej att det inte finns någon 5d. isåfall bara någon med fantasi som pillat ihop en kamera i PS och hittat på passande spec.ar för kameran.
MortenG
Aktiv medlem
Om Canon väljer att "läcka" ut informationen är deras ensak. Men jag tycker det är märkligt att återförsäljare tillåts (eller väljer att) annonsera ut produkter som tillverkaren av produkten inte bekräftat. Sådana företeelser måste väl ändå vara ganska unikt för just digitalkameraeran? Hur ofta säljer Bilia en Volvo som inte officiellt finns än, eller ens är på väg enligt tillverkaren?-)
//M
//M
Jeppe
Aktiv medlem
MortenG skrev:
Om Canon väljer att "läcka" ut informationen är deras ensak. Men jag tycker det är märkligt att återförsäljare tillåts (eller väljer att) annonsera ut produkter som tillverkaren av produkten inte bekräftat. Sådana företeelser måste väl ändå vara ganska unikt för just digitalkameraeran? Hur ofta säljer Bilia en Volvo som inte officiellt finns än, eller ens är på väg enligt tillverkaren?-)
//M
Den jämförelsen haltar lite.. eftersom Volvo endast säljs av, just det...Volvo.
Canon kan ju knappast stoppa en ÅF om de lägger upp vad man får förmoda en kommande nyhet.
Volvo gör ju tvärtom.. de säljer bilar som inte finns fysiskt, men är lanserade
Gah.. Jag är inbjuden till pressvisning hos Canon den 22... Någon som vill pröjsa en ToR till Sthlm?? ;p
Luguber
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Den jämförelsen haltar lite.. eftersom Volvo endast säljs av, just det...Volvo.
Canon kan ju knappast stoppa en ÅF om de lägger upp vad man får förmoda en kommande nyhet.
Volvo gör ju tvärtom.. de säljer bilar som inte finns fysiskt, men är lanserade
Gah.. Jag är inbjuden till pressvisning hos Canon den 22... Någon som vill pröjsa en ToR till Sthlm?? ;p
Jag sponsrar om Du accepterar cyckel som färdmedel.
Den 22,a / Måndag allstå? eller i september?
\\Sten