Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
50 kopior för 99:-
- Trådstartare KGS
- Start datum
Brummelisa
Aktiv medlem
Manuell DOS
/ Marcus
/ Marcus
mipert
Aktiv medlem
Ahhh, en ny värld öppnar sig.
Jodå, jag skall samla ihop en bunt bilder. Jag skickar några bilder nästan varje dag numera.
Jättebekvämt att kunna skicka en eller 250 bilder utan extrakostnader.
Synd bara att butiken runt hörnet inte är barnvagnsvänlig så jag måste gå 800 meter till nästa butik..
Jodå, jag skall samla ihop en bunt bilder. Jag skickar några bilder nästan varje dag numera.
Jättebekvämt att kunna skicka en eller 250 bilder utan extrakostnader.
Synd bara att butiken runt hörnet inte är barnvagnsvänlig så jag måste gå 800 meter till nästa butik..
Galaxens President
Avslutat medlemskap
OnOff brukade framkalla för 2kr/bild via VSFL (dvs ingen större prisskilnad). Fast man måste hämta bilderna i butiken.
Saxat från onoff nu:
"Nyhet är att du nu kan du göra så många 10x-kopior som du vill upp till 100 st för enhetspriset 150 kr."
Bilderna verkar ha framkallas utan justering och jag har varit nöjd med resultatet.
Är det något speciellt med Expert Digicenter? Har aldrig provat dem.
Saxat från onoff nu:
"Nyhet är att du nu kan du göra så många 10x-kopior som du vill upp till 100 st för enhetspriset 150 kr."
Bilderna verkar ha framkallas utan justering och jag har varit nöjd med resultatet.
KGS
Aktiv medlem
Galaxens President skrev:
Saxat från onoff nu:
-----
Det e ju ett bra pris (om man gör riktigt många bilder, gör du tio blir det dyrt *s*), men OnOff kör med nån stenåldersteknik o kan inte ta emot bilder från riktiga datorer så de får inte vara med på min lista ;-)
Bilderna från Fuji blir så bra så det inte är normalt.
Carl>> tipsa gärna om fler billiga ställen, Fuji/Expert brukar ta 2.95 per bild så jag tyckte det var lite kul o passar på att dra iväg en påse... förrförra veckan bjöd Kodak på bilder för 1:- styck, det var inte heller dumt!
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Möjligtvis var det så att man var tvungen att använda någon microsoft produkt för att ladda upp bilderna .
Jag har varit med om att Fuji skruvat bilderna helt bortåt tok.
/Richard
(Som brukar samla på sig typ 300 bilder innan han skickar in ändå)
Jag har varit med om att Fuji skruvat bilderna helt bortåt tok.
/Richard
(Som brukar samla på sig typ 300 bilder innan han skickar in ändå)
Senast ändrad: