Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

400D Hänger sig

Produkter
(logga in för att koppla)

newborn

Medlem
Min nya 400D har börjat hänga sig helt oväntat när jag precis tagit ett kort. Skärmen blir svart och jag kan inte göra nåt. Måste ta ut batteriet för att få den att fungera igen. Det händer lite då och då, men mest har problemet dykit upp när jag haft lite dåligt batteri. Förstår inte vad det kan vara.

Ska fota ett bröllop om 2 veckor. Blir lite kris om den måste lämnas in på rep..

Det är inte ovanligt att 400D hänger sig när batteriet börjar bli dåligt. Se bara till att hålla batteriet laddat. Händer det ändå kanske du har ett annat problem.

Känns ju lite tryggt att höra att det inte är ovanligt. Borde kanske införskaffa sig ett extra batteri.

newborn skrev:
Känns ju lite tryggt att höra att det inte är ovanligt. Borde kanske införskaffa sig ett extra batteri.

åååh jag har samma problem, fast mig har det hänt utan att batteriet varit lågt har jag för mig...

ANNONS