Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

350d eller 10d

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har kört min 20D i Råsunda Kyrka utan problem/reaktioner. Nöjda föräldrar och nöjd fotograf:)

--jalle
Min hemkyrka det där. Har också plåtat i den med 20D, men då var det en uppsättning av Johannespassionen av kyrkans motettkör. Gick bra den gången också, även om någon enstaka noterar det så är det oftast den som sitter precis bredvid bara. Jag smög runt efter väggarna mest.

Vad plåtade du, dop?
 
Min systersons dop.

Det är en fin liten kyrka och min systers två barn är döpta där (trots att både jag och min syster är från Luleå:)

Jag fotade med blixt och så här i efterhand så hade jag nog helre haft ett 2.8 zoom (alt. 85:a) och kört utan blixt men jag har ju ingen:)

--jalle


Damocles skrev:
Min hemkyrka det där. Har också plåtat i den med 20D, men då var det en uppsättning av Johannespassionen av kyrkans motettkör. Gick bra den gången också, även om någon enstaka noterar det så är det oftast den som sitter precis bredvid bara. Jag smög runt efter väggarna mest.

Vad plåtade du, dop?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.