Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

30d 6 lakan

Produkter
(logga in för att koppla)
Haha, såg det precis!
Nu blev den ju klart mer intressant. Vill ju såklart gärna köpa en 40d, men kostar lite för mkt för mig just nu.
Och 30d är ändå en rejäl uppgradering över 300d...
Hmmm...

Ruskigt bra pris!

Jag uppgraderade nyligen från 350D till 40D till priset 10500 SEK men hade jag haft tightare budget hade 30D varit intressant.

Det mest intressanta är att priset på 30D gör att Canon nu har en kamera med bra ergonomi samt pro-sumer-känsla i budgetsegmentet. En aspekt som Canon inte direkt haft som starka sida.

Om man jämför ligger Nikon D80 ligger på minst 7500 SEK på prisjakt.

tänk på att den är så billig för att de ska sälja slut på alla 30d, de kommer väl knappast forsätta tillverka 30d nu när uppföljaren kommit...

ErlandH skrev:
Vad jag förstår gäller priset 6000 kr ett enda ex hos Kungen.

Jag mailade de tidigare idag, och frågade om de hade några kvar för omgående leverans. Och det hade de, vidare verkar det också som att det gäller ett helt parti, och inte bara en kamera.

Jag beställer nog en själv nästa vecka, blir ett fint andra hus :)

:)

Jag köpte 8.....säljer för 7,5......
Meeeen, skickas inte (som man sejer i Stockholm), hemtas i Kompilombirlo (bakom tappen)

Med det samma.......Traderagubben er nu burat inn...enligt gp.se

Robin, var snäll och lägga ner dina meningslösa inlägg bara.

För övrigt kan man undra hur länge de har några kvar till det billiga priset.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar