Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
300D test
- Trådstartare sagan
- Start datum
JanOlofHärnström
Aktiv medlem
Tips på recension av Rebellen
Bl.a. har man testat snabbheten hos AF. Den står sig mycket bra!
http://www.popphoto.com/article.asp?section_id=2&article_id=750&page_number=1
Bl.a. har man testat snabbheten hos AF. Den står sig mycket bra!
http://www.popphoto.com/article.asp?section_id=2&article_id=750&page_number=1
JanOlofHärnström
Aktiv medlem
Låter bra. Enl. nämnda test är den tydligen väldigt snabb i svagt ljus. Man bör kunna hänga med rätt bra om man plåtar inomhusidrott och har en bra glugg, utan blixt. Antar jag.
JanOlofHärnström
Aktiv medlem
Sensorernas form
Oj, halkade på tangentbordet.
Sensorererna är alltså större och har en annan form än vad som visas i sökaren. Detta diskuteras i andra trådar men kan vara värt att nämna här.
Oj, halkade på tangentbordet.
Sensorererna är alltså större och har en annan form än vad som visas i sökaren. Detta diskuteras i andra trådar men kan vara värt att nämna här.
berga
Aktiv medlem
Mikrodatorn var mycket entusiastiska för kameran. (Ja, många tycker att de är som att hänvisa till Ica Kuriren, men jag tycker ändå att de har många och hyfsade testar av kamror).
Bäst i prisklassen runt 10 000kr, värsta konkurrenen 10D.
Väntar med spänning på nästa nummer av Foto som skall testa den, och sedan, Jultomten.
Bäst i prisklassen runt 10 000kr, värsta konkurrenen 10D.
Väntar med spänning på nästa nummer av Foto som skall testa den, och sedan, Jultomten.
sagan
Avslutat medlemskap
Ja, det är väl bara i sökaren som sensorerna skiljer sig från de på 10D vad jag fattat..men irriterande iaf..de är inte lätt att se fokuspunkterna i sökaren på 300D...inte vid en jämförelse iaf.Jan skrev: